klockmarren
Basic
From 1:a advent är CC portad i hemmet, absolut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt min kompis så ska apotekarnes sluta sälja 33cl flaskor med julmust så han köpte på sig igår. Någon som kan bekräfta det eller var det en myt?
Done! Låt oss nu få detta dementerat!Det får vi inte hoppas! Men enklawt är.nog att kontakta tillverkaren!
Nej! Blanda inte ut din rom!Hahah julmust är för barn...
Underskatta aldrig coca cola (om du använder den på rätt sätt)
Ps. Dessurom färre kalorier
Rätt vinnare. Men det har jag redan insett. Har hittills i år köpt på mig 25 flaskor av den.
urban legend...Sverige är det enda (typ, inget avhandling finns) landet där Coca Cola tappar försäljning kring jul när alla andra länder ökar. Så jävla roligt!
Shhhhhurban legend...
Man anålae aldrig när det gäller must. 100 spänn flaskan för kvalitetsmust hade fortfarande varit värt detDementerat!!! (Tillräckligt dementerat i alla fall)
"Vi har ingen information I nuläget om att det ska sluta producera julmust på glasflaska."
Testade Freeways must, väldigt bra för priset. Helt klart i klass med standardmusten! Kan vara för att det är tidigt i mustsäsongen.
Nu måste jag dock testa Nygårdas bourbon-lagrade.
Testat båda nu. Tycker nästa den på calvafat var bättre ändå Köpt på mig ett gängRätt vinnare. Men det har jag redan insett. Har hittills i år köpt på mig 25 flaskor av den.
Den calvadosfatlagrade var inte riktigt min grej, men naturligtvis mycket, mycket bättre än standardmusten.Testat båda nu. Tycker nästa den på calvafat var bättre ändå Köpt på mig ett gäng
Härligt, själv vart det en trip till systemet enkom för att köpa 10 flaskor, jäkla otympligt att konka hem bara. Har förövrigt köp denna must sedan de lanserade den på systemet. Den på Bourbonfat är såå mycket godare än den på romfat.Rätt vinnare. Men det har jag redan insett. Har hittills i år köpt på mig 25 flaskor av den.
Japp, bourbonfatlagrat är bäst!Härligt, själv vart det en trip till systemet enkom för att köpa 10 flaskor, jäkla otympligt att konka hem bara. Har förövrigt köp denna must sedan de lanserade den på systemet. Den på Bourbonfat är såå mycket godare än den på romfat.
Fick smaka Zeunerts härom dagen. Mycket bra!
Hittade här på Ica i västra hamnenVar hittar man Zeunerts i Malmö?
Kolla Ica Maxi el liknande.Det var ett jävla tjat om Zeunerts! Var finns den i Stockholm? Eller ännu hellre Nacka?