Sablar och knivar vad jag längtar efter Zeunerts, det är den absolut bästa müsten! Jag antar att detta är i Norrland någonstans?Kvantum för ca 45 min sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sablar och knivar vad jag längtar efter Zeunerts, det är den absolut bästa müsten! Jag antar att detta är i Norrland någonstans?Kvantum för ca 45 min sedan
Efter Nygårdas julmus lagrad på bourbonfat så är Zeunerts en favorit här också! Och ja, detta är i NorrlandSablar och knivar vad jag längtar efter Zeunerts, det är den absolut bästa müsten! Jag antar att detta är i Norrland någonstans?
Bra utbud!Kvantum för ca 45 min sedan
Smak av blåbär kommer det vara i årMin favorit förra året var Nyckel-bryggeriers julmust. Ska bli spännande och se vad Apotekarnes årsmust blir.
Saffran är det i år!Smak av blåbär kommer det vara i år
Första mustinköpet i år. Nygårda lagrad på bourbonfat lär vara bäst i år också, men det ska bli spännande att prova Dufvenkrooks. #itsamust
Tur att jag bara köpte en av den då (men smaka måste jag...).Nygårda ekologiska kan du hälla ut utan att smaka. Typ russinsoda.
Hittade Zeunerts på Ica tidigare i veckan, njutning!
Nygårda Ekologiska var en riktig besvikelse faktiskt, hur kunde det gå SÅ pass fel i smaklabbet undrar man ju.Nygårda ekologiska kan du hälla ut utan att smaka. Typ russinsoda.
Nygårda ekologiska kan du hälla ut utan att smaka. Typ russinsoda.
Russinsoda var ordet. Jag har aldrig smakat dess like. Vilken besvikelse!Nygårda Ekologiska var en riktig besvikelse faktiskt, hur kunde det gå SÅ pass fel i smaklabbet undrar man ju.
Köpte hem en för längesen innan jag läste här och testade först idag. Fyfan vad vidrig den var. Ingen smak av julmust och gav mest rysningar av att dricka. Hällde utRussinsoda var ordet. Jag har aldrig smakat dess like. Vilken besvikelse!
Nygårda ekologiska kan du hälla ut utan att smaka. Typ russinsoda.
Nygårda Ekologiska var en riktig besvikelse faktiskt, hur kunde det gå SÅ pass fel i smaklabbet undrar man ju.
Russinsoda var ordet. Jag har aldrig smakat dess like. Vilken besvikelse!
Ja, fy fan. Dags för någon på Nygårdas utvecklingsavdelning att avgå.Köpte hem en för längesen innan jag läste här och testade först idag. Fyfan vad vidrig den var. Ingen smak av julmust och gav mest rysningar av att dricka. Hällde ut
Det där är ett sådant där Coca Cola-glas va, från Riedel? Hur upplevs julmust i ett sådant? Fin skumkrona!Enligt mitt tycke den bästa
Ekfatslagrade från Nygårda och Nyckelbryggeriers!
Dagens fångst. Någon jag missat, som jag bör prova?
Första flaskan korkas upp på söndag
Öppna Grebbestads och släng resten
Nygårda som är lagrad på romfat, riktigt bra!
Ja, den är hästlängder bättre än deras Ekfat.Nygårda som är lagrad på romfat, riktigt bra!
Hittade något nytt jag ska testa i helgen.. 25:- för 33cl på Ica - måste väl vara god då?!