Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har tokfel. Coca-Cola säljer som fan i jultider. Precis som vid alla andra högtider.Just därför den pubertala trådtiteln, notera även miljonerna CC lägger ner på TV-reklam så här inför jul för att försöka ändra oå faktumet att försäljningen sjunker med 50%
Från en helt tillförlitlig källa.Du har tokfel. Coca-Cola säljer som fan i jultider. Precis som vid alla andra högtider.
http://www.coca-cola.se/press/press-releases/br-da-dagar-hos-coca-cola-i-jordbro/
Va!? Kan man inte lita på CC?Från en helt tillförlitlig källa.Grävande journalistik när den är som bäst!
Var tvungen efter hypen. Blir att prova imorgon!
![]()
Hittade också på Ica maxi igår och måste säga att den är nog den bästa musten jag druckit hittills.Äntligen fick jag smaka denna sägenomspunna dryck! Fanns mycket riktigt på Ica Maxi, @Lowe92! Under rubriken "bästsäljare" stod två sexpack kvar och hukade, plockade raskt åt mig ett. Riktigt fin! "Supergod" tyckte den vanligtvis svårflörtade hustrun, som dessutom satte fingret på den karaktäristiska smak jag inte riktigt kunde definiera: den av sådana där hårda, sydostasiatiska kaffekolor!
![]()
Instämmer, om det ska vara julmurre, ska det naturligtvis vara Zeunerts.Finns ingen bättre.
Är det samma recept som julmusten eller kör de olika? I vilket fall tack för tipset!Är det en hädelse att posta påskmust i den här tråden? Är iallafall glad att Zeunerts finns att köpa igen!
![]()
Läste en DI Weekend från förrförra påsken nu när jag var uppe i stugan i fjällen (där läser man två år gamla tidningar när man hittar dem), i en intervju med företrädarna för den enda fabriken som tillverkar must-essens så är det exakt samma dryck. Med risk att starta en debatt, det är väl som med Ahlgrens bilar, är det en kyckling på flaskan smakar det annorlunda än om det är en skäggig farbror på etiketten.Är det samma recept som julmusten eller kör de olika? I vilket fall tack för tipset!
Fanns finmust på Maxi, nu är helgen räddad!
![]()
Det är bara att bunkraKvantum också
![]()
Jag ser att du bor i Stockholm. Jag ska dit nu i helgen. Jag kan köpa med mig ett 12 pack 50cl, skicka ett PM om det vore av intresseDu måste ha bättre kanal. Min lokala leverantör är lite segare och brukar släppa julmusten och lussebullarna först i slutet av oktober..![]()
Hygglo! Kör dock martyrstilen och väntar några veckor till. Tack iaf!Jag ser att du bor i Stockholm. Jag ska dit nu i helgen. Jag kan köpa med mig ett 12 pack 50cl, skicka ett PM om det vore av intresse![]()