• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Folk är för jävla fräcka! Och här kan vi snacka om skambud!

Det är så tragiskt detta. Tycker så synd om de personer som faktiskt i god tro lägger bud på en sån här annons i tro på att säljaren är genuin. Usch! Så många stackare som måste blivit blåsta via Tradera på detta sätt.

:D

IMG_3242.PNG

Haha...får hoppas att man vinner auktionen! Är högsta budgivare för tillfället :p!

Maxbelopp för avslutad annons för en säljare på tradera är 150kr, så mer kan ni inte kosta hen. Dessutom är det ju ett kapat konto så personen som ligger bakom bedrägeriet kommer ju knappast behöva betala något. Irriterande för den som är kapad dock. Åsnor som begår bedrägerier på detta viset blir dock aldrig långvariga då dom är relativt retarderade och inte kan tänka långsiktigt. Kasta in lite missbruksproblematik i ekvationen så brukar det sluta bakom galler rätt fort.

Haha, kul krig.

Tragisk person dock, troligtvis samma som härjat runt på Tradera senaste året och aldrig verkar åka fast.

Har lagt ut min annons igen så att folk blir förvirrade, då köper förhoppningsvis ingen klockan till köp nu priset på hens annons!

Idioter finns det uppenbarligen gott om... Måste ju för övrigt vara något typ av rekord på tradera med den där summan :greedy: Hoppas tjyvuslingen blir riktigt bitter när den försvinner!

Kul att hålla fingret på budknappen affe, men nu blev den för dyr;)

Inser inte hen att det är kört när hen får så oseriösa budgivare?
@Affe, du kunde väl skrivit att din annons är den seriösa och att det finns några mindre sådana i omlopp.

Inser inte hen att det är kört när hen får så oseriösa budgivare?
@Affe, du kunde väl skrivit att din annons är den seriösa och att det finns några mindre sådana i omlopp.

Hade väl inga tankar på att lägga ut min annons igen, gjorde det enkom för att det är en oseriös säljare som lagt upp min annons och att ingen köper den till köp nu priset förhoppningsvis!

Tillbaka
Topp