Kan inte någon förklara vad som händer och hur bedragaren får betalt.
Vet att man kan betala via swish, paypal, banköverföring och något som går igenom tradera själva, har ingen aning om vad säljaren valt för alternativ betalning?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte någon förklara vad som händer och hur bedragaren får betalt.
Jävla stole det där....
Men 300 millar är inte att leka med. Trattens dyraste klocka ever!
Måtte vara en KSare som driver med dig @Affe , alt en rolig, envis liten rackare. .....Då var den uppe igen..
http://www.tradera.com/item/190110/287329307/breitling
Det är tyvärr tråkigt att många går på sånt här. Krävs ju att en läser på ks för att kunna genomskåda det.Måtte vara en KSare som driver med dig @Affe , alt en rolig, envis liten rackare. .....
Bra att oseriösa budgivare får chansen att köpa den billigtDen nya annonsen är ju "för oseriösa budgivare", så någon av er som drev upp den första borde ju slå till på denna.
Jag anmälde en annan annons förra veckan. Den annonsen gick tiden ut, jag antar att Tradera vill åt informationen som säljaren skickar ut till köparen. Direkt när annonsen gick ut togs den bort.Men det är ju helt sjukt att Tradera inte agerar och tar bort användaren? Eller är det inte anmält?
Jag blir argare än Aurum när man håller på såhär.Då var den uppe igen..
http://www.tradera.com/item/190110/287329307/breitling
Säkert ett kapat konto skapat av någon intet ont anande person.@Affe Nu har jag också talat i telefon med Traderas kundtjänst och anmält säljaren. Denne bedragare kommer säkerligen att lagföras framöver. För att registrera sig när man ska sälja dyrare grejer krävs Bank-id. Denne säljare har dessutom registrerat sig som "Traderasäljare"och då krävs också Bank-id. Jag är mycket medveten om att dessa skurkar kör "snabba" fulingar för att få in kontanter snabbt innan de blir stoppade av allmänheten. De har så att säga inget att förlora innan de slutligen åker fast.
Tradera påtalade att det är viktigt med anmälningar för att snabbt kunna stoppa bedragare likt denna och är mycket tacksamma för alla som anmäler. De kontaktar i sin tur polisen.