• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Folk är för jävla fräcka! Och här kan vi snacka om skambud!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fick först upplysning av Aptorsken och sedan Daniel1978 att min Breitling Chronomat var ute till försäljning på Tradera!

Inte nog med att personen har lånat bilderna, NEJ, hen är t.o.m så fräck och kapar hela min annons!

Här kan vi snacka om att komma med ett skambud, hen hade satt ett köp nu pris på 23.500k, la dock ett bud så ingen skulle kunna köpa klockan till det priset, har även anmält eländet till Tradera!

Så in och tokbuda nu, så att det svider rejält för säljaren när Tratten tar bort annonsen imorgon!
http://www.tradera.com/item/190110/287296997/-breitling-chronomat

Samma säljare - Traderareggad igår - har fler krokar ute...
upload_2017-8-6_21-21-3.png

Fick först upplysning av Aptorsken och sedan Daniel1978 att min Breitling Chronomat var ute till försäljning på Tradera!

Inte nog med att personen har lånat bilderna, NEJ, hen är t.o.m så fräck och kapar hela min annons!

Här kan vi snacka om att komma med ett skambud, hen hade satt ett köp nu pris på 23.500k, la dock ett bud så ingen skulle kunna köpa klockan till det priset, har även anmält eländet till Tradera!

Så in och tokbuda nu, så att det svider rejält för säljaren när Tratten tar bort annonsen imorgon!

Du får säkert pengarna när den blir såld ;)

Hänger inte med. Vad är felet? Du har väl sålt klockan till hen? Varför ska Tradera ta bort annonsen?

Generellt får jag alltid en dålig känsla de gånger jag kollat ur på Tradera, vet inte alltid varför men skulle aldrig köpa den vägen...

Såna där 0-postare med kapade annonser dyker upp dagligen. Sjukt att det finns folk som bjuder på 0-postares annonser.

Tråkigt min vän!
Har sett annonskapningar förut, fruktansvärt beteende! :mad:
Förstör för alla inblandade!
Nog för att man skiter i den som kapat annonsen!

Men va fan! Man vill inte lägga ett bud på köp nu, då får ju säljaren tillgång till min adress, jävligt olustigt det som händer!

Tillbaka
Topp