Haha! Men de är fina klockor och håller tiden mycket bra vilket egentligen borde vara ganska viktigt. Faktiskt lite trött på allt snobberi runt exklusiva ur som drar sig flera sekunder per dygn och ser ut som farfars gamla tofflor...
Förstår inte hur de här två resonemangen går ihop; å ena sidan är det snobberi att gilla klockor som drar sig flera sekunder per dygn men å andra sidan får du nästan ståfräs när du synar verken. Hur ska du ha det?Anledningen att jag reagerar är att jag vid ett flertal tillfällen sett folk bli nertryckta här på forumet på grund av att deras klockor inte är tillräckligt fancy och då blir jag riktigt förbannad. En kille hade hittat en Regal i en låda och kom hit för att be om råd och jag vill lova att han blev lynchad. Även fast jag vet att nån bär en billig klocka kan jag ofta kommentera den för att den är just snygg, på samma sätt som alla inte bär kläder från Ralph lauren hela tiden. Har nyligen hittat intresset för gedigna klockor och får nästan ståfräs när jag skruvar upp boetten och synar verket så jag är rätt färs inom området. Hoppas många förstår min poäng. Hare bäst alla klockälskare och njut av solen!!