• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@AMG63
Det kanske hade med bumpningar att göra? Jag skulle råda dig att vänta tills imorrn, läsa reglerna igen och sen posta en ny annons. Inga konstigheter. :)

Känns som ett rätt hårt straff för bumpning att radera en annons utan förvarning som man lagt tid på. Går inte ångra en bumpning medans om man råkar göra ett regelbrott i annonsen har man tid att ändra den för att förhindra borttagning. Det är iallafall min åsikt.

Känns som ett rätt hårt straff för bumpning att radera en annons utan förvarning som man lagt tid på. Går inte ångra en bumpning medans om man råkar göra ett regelbrott i annonsen har man tid att ändra den för att förhindra borttagning. Det är iallafall min åsikt.
Du.. det var bara en gissning, vet inte hur många ggr du bumpade.

En annons raderas inte utan en god anledning. Lägger man tid på en annons så är det en god idé att lägga lite tid på att läsa och följa reglerna för annonsering. Då blir det aldrig några konstigheter.

Nej, ser vi ett regelbrott i annonsen så raderas den omgående, vänligen läs regelverket.

Nej, ser vi ett regelbrott i annonsen så raderas den omgående, vänligen läs regelverket.
Även @Gummo annons?!
upload_2017-5-12_23-21-4.png

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp