Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antagligen bröt den mot någon av reglernaVarför togs min annons bort?
Med 99.9% sannolikhet för att du bröt mot någon regel
Hmm.. vågar man lägga upp en ny annons om man trippelkollar reglerna igen?Antagligen bröt den mot någon av reglerna
Edit: tvåa på bollen
Hmm.. vågar man lägga upp en ny annons om man trippelkollar reglerna igen?
@AMG63
Det kanske hade med bumpningar att göra? Jag skulle råda dig att vänta tills imorrn, läsa reglerna igen och sen posta en ny annons. Inga konstigheter.
Du.. det var bara en gissning, vet inte hur många ggr du bumpade.Känns som ett rätt hårt straff för bumpning att radera en annons utan förvarning som man lagt tid på. Går inte ångra en bumpning medans om man råkar göra ett regelbrott i annonsen har man tid att ändra den för att förhindra borttagning. Det är iallafall min åsikt.
En annons raderas inte utan en god anledning. Lägger man tid på en annons så är det en god idé att lägga lite tid på att läsa och följa reglerna för annonsering. Då blir det aldrig några konstigheter.Känns som ett rätt hårt straff för bumpning att radera en annons utan förvarning som man lagt tid på. Går inte ångra en bumpning medans om man råkar göra ett regelbrott i annonsen har man tid att ändra den för att förhindra borttagning. Det är iallafall min åsikt.
Känns som ett rätt hårt straff för bumpning att radera en annons utan förvarning som man lagt tid på. Går inte ångra en bumpning medans om man råkar göra ett regelbrott i annonsen har man tid att ändra den för att förhindra borttagning. Det är iallafall min åsikt.
Även @Gummo annons?!Nej, ser vi ett regelbrott i annonsen så raderas den omgående, vänligen läs regelverket.
Ja jag förstår. Det var bara en åsikt jag ville uttrycka.Du.. det var bara en gissning, vet inte hur många ggr du bumpade.
Annonser måste innehålla pris och ang. Retur
@Snus
https://klocksnack.se/threads/franck-muller.73201/
Sorry, ändrat nu tack
Nej, du är inte färdig.. Retur, som sagtSorry, ändrat nu tack
Vad menas med retur ?Nej, du är inte färdig.. Retur, som sagt
Edit: 2a på den
Båda kör avatarer med en karaktär från serien Suits?Ursäkta OT, men är inte @Machiavelli väldigt lik @Pojken från Götet? Är ni bröder?
Tack för info, uppdaterat nu. hade läst på för dåligt gällande reglerna. UppskattasSen är väl inte det tillåtet med auktioner?
@Machiavelli
https://klocksnack.se/threads/rolex-väst.73204/
Ja @Machiavelli måste inspirerats av min avatarBåda kör avatarer med en karaktär från serien Suits?
Ja @Machiavelli måste inspirerats av min avatar
Och du av minJa @Machiavelli måste inspirerats av min avatar
PrecisOch du av min
Haha vad menar du?Håll i hatten med västen nu @Machiavelli