• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Därför att klockan är NOS och att det finns ett visst samlarvärde i och med att det är en limiterad utgåva. Mvh.

Nypris vet jag inte om man kan säga om något som inte sålts. Kanske marknadspris är bättre benämning.

Därför att klockan är NOS och att det finns ett visst samlarvärde i och med att det är en limiterad utgåva. Mvh.
Ledsen att spräcka bubblan men ta en titt på hur många "limited edition" omega prånglat ut genom åren.

Ytterst få som faktiskt har ett värde som ligger i limiteringen, är väl snoopy då som är undantaget som bekräftar regeln.

Duger inte dom nya bilderna som jag lagt till? Tog hjälp av grabben och han sa att kameran suger men jag tycker att dom blev bra.
IMG_4398.JPG

Fortfarande riktigt kass tyvärr, skärpan ligger ju på dina fingrar på flera bilder. Hitta någon med en ny telefon, gå till ett fönsterbleck och fotografera. :)

Ledsen att spräcka bubblan men ta en titt på hur många "limited edition" omega prånglat ut genom åren.

Ytterst få som faktiskt har ett värde som ligger i limiteringen, är väl snoopy då som är undantaget som bekräftar regeln.
Håller inte riktigt med. Apollo XI 35th anniversery med panda tavla 3500 ex håller högt pris. Också jävligt snygg liksom min.

Nej om jag var spekulant på den där för 75' skulle jag känna mig trygg med de där bilderna. Är de tagna med polaroidkamera och sen scannade?

Ja det har han. Men det är väl inget fel på dom nya.
Du frågade ju och fick precis svar att de nya inte heller är bra, kanske läge att bara acceptera det och inse att det behövs bättre bilder för att sälja en så dyr klocka? iPhone 5, 6 eller nyare räcker gott med lite teknik och känsla. Bor du i GBG så hjälper jag dig gärna. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp