Vad låg den för först?Priset är ändrat till 75. Som du ser är inte annonsen avslutad än så priset är inte satt än. Den är bara satt på ohpf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad låg den för först?Priset är ändrat till 75. Som du ser är inte annonsen avslutad än så priset är inte satt än. Den är bara satt på ohpf
Såld för 71Vad låg den för först?
Det finns ingen regel som säger att man måste ändra priset i annonsen om klockan säljs för ett lägre pris än annonserat.Då är jag med! Ah, jag uttryckte mig lite förenklat och klumpigt. 75 är alltså den nya summan som ni kommit överens om.
Då är det jag som missförstått reglerna utifrån att jag sett flera personer göra så i sina annonser efter avslutad affär. Ber om ursäkt för det!Det finns ingen regel som säger att man måste ändra priset i annonsen om klockan säljs för ett lägre pris än annonserat.
Men det är väldigt uppskattat dockDå är det jag som missförstått reglerna utifrån att jag sett flera personer göra så i sina annonser efter avslutad affär. Ber om ursäkt för det!
Nä jag instämmer. Var ett infall att lägga ut den när jag var på jobbet. Ska ta bättre bilder och uppdatera annonsen.I all välmening @popeofdenim så är den där klockan värd att fotograferas med rätt vitbalans. Nuvarande bilder gör den inte rättvisa, ta lite nya kort utomhus ska du se att den kommer till sin rätt
https://klocksnack.se/threads/breitling-transocean-guld-stål.74944/
Är inte jubile länken en rolex länk?+ ej originallänk, som dessutom ser lite trött ut.
Edit: Äh, tvåa, får brygga lite kaffe.
Skillnad på original och äkta?Är inte jubile länken en rolex länk?
Helt sjukt dyr...Någon som vet om det är moms+tull från Norge?
Blir ju rätt dyrt Om moms tillkommer
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-16710.74945/
ping: @Andreasll83
Därför att klockan är NOS och att det finns ett visst samlarvärde i och med att det är en limiterad utgåva. Mvh.
Vilken klocka pratar du om?Nypris vet jag inte om man kan säga om något som inte sålts. Kanske marknadspris är bättre benämning.
Nypris vet jag inte om man kan säga om något som inte sålts. Kanske marknadspris är bättre benämning.
Ledsen att spräcka bubblan men ta en titt på hur många "limited edition" omega prånglat ut genom åren.Därför att klockan är NOS och att det finns ett visst samlarvärde i och med att det är en limiterad utgåva. Mvh.
Marknadspriset är väl snarare det pris den säljs för? Säljer du den för 40k kr så är det ju det som är marknadspriset på denna marknad.Nypris vet jag inte om man kan säga om något som inte sålts. Kanske marknadspris är bättre benämning.
Go Götet!Då blir det måndag
Duger inte dom nya bilderna som jag lagt till? Tog hjälp av grabben och han sa att kameran suger men jag tycker att dom blev bra.Femte gången den där jäkla Omegan är uppe i den här tråden? Kass annons, fel pris.
korrekt!Marknadspriset är väl snarare det pris den säljs för? Säljer du den för 40k kr så är det ju det som är marknadspriset på denna marknad.
Duger inte dom nya bilderna som jag lagt till? Tog hjälp av grabben och han sa att kameran suger men jag tycker att dom blev bra.
Håller inte riktigt med. Apollo XI 35th anniversery med panda tavla 3500 ex håller högt pris. Också jävligt snygg liksom min.Ledsen att spräcka bubblan men ta en titt på hur många "limited edition" omega prånglat ut genom åren.
Ytterst få som faktiskt har ett värde som ligger i limiteringen, är väl snoopy då som är undantaget som bekräftar regeln.
Grabben har tyvärr rätt!Duger inte dom nya bilderna som jag lagt till? Tog hjälp av grabben och han sa att kameran suger men jag tycker att dom blev bra.
Det är ju gamla bilder, dom tre första är ju dom nya.
Fortfarande riktigt kass tyvärr, skärpan ligger ju på dina fingrar på flera bilder. Hitta någon med en ny telefon, gå till ett fönsterbleck och fotografera.
Har inte grabben en smartphone som tar bra bilder och kan hjälpa dig?Duger inte dom nya bilderna som jag lagt till? Tog hjälp av grabben och han sa att kameran suger men jag tycker att dom blev bra.
Jaha då var brunleffe igång igen.Grabben har tyvärr rätt!
Jämför med andra annonser
Nej okej. Bilderna är kanon. Keep up the good workJaha då var brunleffe igång igen.
Ja det har han. Men det är väl inget fel på dom nya.Har inte grabben en smartphone som tar bra bilder och kan hjälpa dig?
Du frågade ju och fick precis svar att de nya inte heller är bra, kanske läge att bara acceptera det och inse att det behövs bättre bilder för att sälja en så dyr klocka? iPhone 5, 6 eller nyare räcker gott med lite teknik och känsla. Bor du i GBG så hjälper jag dig gärna.Ja det har han. Men det är väl inget fel på dom nya.