• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du frågade ju och fick precis svar att de nya inte heller är bra, kanske läge att bara acceptera det och inse att det behövs bättre bilder för att sälja en så dyr klocka? iPhone 5, 6 eller nyare räcker gott med lite teknik och känsla. Bor du i GBG så hjälper jag dig gärna. :)
Ja men hur kan fokus ligga på fingrarna när dom inte finns i bilderna överhuvudtaget?

Ja men hur kan fokus ligga på fingrarna när dom inte finns i bilderna överhuvudtaget?
Jag vill inte vara den som är den, men nu är jag det. Din bild, fingrar.
dsc_0157-jpg.545251

Jag vill inte heller vara den som är den men det är ju en gammal bild. Dom tre första är nya och dom är väl ändå ok?
Tyvärr Gabban. Dina bilder är inte bra alls. Lägg klockan på fönsterbrädet mitt på ljusa dagen, stöd kameran/telefonen någon för att få den stabil. Använd autofokus eller fokusera på klockan och knäpp av. Ljuset gör nästan allt jobb åt dig om allt är stabilt när bilden tas!

Ärligt talat jag ser inte att dina bilder är bättre på nåt vis. Bild två ser man ju ingenting.
Det finns en enda av dina bilder som visar klockan med lite skärpa och på den ser tachymeterringen skadad ut, vid 120-130.
Resten av bilderna kunde varit tagna på en piratkopia av plast och man hade inte kunnat avgöra det. Jag instämmer med övriga i att om du inte ser skillnad på @yonsson s bilder och dina egna så är det ingen idé att försöka ge dig goda råd. Lycka till med försäljningen!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp