• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kan det bara vara så att du missat att fokusera i mobilen?

Exempel:
Om jag bara kastar upp mobilen och trycker av så får jag detta resultat:
IMG_0486.JPG

Om jag klickar på klockan, på skärmen alltså, så får jag en fyrkant som talar om att där ligger fokus.
Resultatet:
IMG_0487.JPG

Ett bra tips som någon redan sagt att lägga klockan på fönsterbrädan. Gärna lite senare på eftermiddagen då ljuset inte är så platt som mitt på dagen.
Tack för det men jag kan inte se att din bild är bättre på något vis. Men det är väl bara jag som inte kan skilja på en bra och en dålig bild.

Fast om du byter ut den med en nyare så är det fortfarande en original rolex länk
Men inte från rätt tidsperiod

Dessutom hur vet du att ändbitar och länkbitar inte är utbytta under service

Det är bara claspcode på låset?

Att den antagligen inte satt på klockan ifrån börja ja, men du skrev "ej orginallänk" det är fortfarande en original rolex jubilee länk

Kan ju tom vara ifrån rätt tidsperiod beroende på claspcode
Det var ju visserligen säljaren som skrev det först.

Och fortfarande skillnad på icke original och icke äkta.
Om inte annat så använder man förhoppningsvis det senare om det inte är just äkta.

Märklig jämförelse med en använd stekpanna..endast använd i hemmiljö för fotografering, helt inplastad, vilket inte påverkat klockans skick, som är i absolut nyskick !

Förstår ditt tänkt. Men den är använd :)

Dock. Fortfarande inplastade vilket borde räcka i din annons för att beskriva skicket..

Med det sagt önskar jag dig lycka till med försäljningen av en fin klocka.

Mvh

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp