Vax, olja finns många medel. Tror det handlar om att fetta och smörja med jämna mellanrum. Men framförallt, håll lädret borta från väta.Hur sköter men det? Nån slags olja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vax, olja finns många medel. Tror det handlar om att fetta och smörja med jämna mellanrum. Men framförallt, håll lädret borta från väta.Hur sköter men det? Nån slags olja?
Inkl viklås osv så låter väl 5000kr rimligt. Men det behöver man inte byta varje årJo de ligger därikring tyvärr..
Jo de ligger därikring tyvärr..
Hur sköter men det? Nån slags olja?
Vill ha orginal dock, har hittat för typ 3k på Ebay iofs...Eller så köper du fel band.
Tycker det är lite udda att foderlädret spricker, det borde du kunna undvika med lite rengöring då och då. Annars är det ju så att det är en av typ tre tillverkare som gjort detta band. Ett bra tips är att kolla Camille Fournets band som man kan få gummiklädda på insidan. De är inte billiga men då är de skyddade från fukt och syror från handleden.Vill ha orginal dock, har hittat för typ 3k på Ebay iofs...
Ok tack! Köpte den nyss och bandet är nog väl använt.Tycker det är lite udda att foderlädret spricker, det borde du kunna undvika med lite rengöring då och då. Annars är det ju så att det är en av typ tre tillverkare som gjort detta band. Ett bra tips är att kolla Camille Fournets band som man kan få gummiklädda på insidan. De är inte billiga men då är de skyddade från fukt och syror från handleden.
Jag tycker ändå att man kan ge @Kridde lite credd för att han ändå har använt bandet så pass mycket att det har blivit väldigt slitet. Tänker på hur mycket det flippas här, både klockor och band, så ingen hinner slita på grejernaTycker det är lite udda att foderlädret spricker, det borde du kunna undvika med lite rengöring då och då. Annars är det ju så att det är en av typ tre tillverkare som gjort detta band. Ett bra tips är att kolla Camille Fournets band som man kan få gummiklädda på insidan. De är inte billiga men då är de skyddade från fukt och syror från handleden.
Nej såg jag inte hade lyckats få med bilderna när jag avsluta annonsen, bör ligga någon bild nuhttps://klocksnack.se/threads/rolex-sub-16613.76369/
Med ett par bilder och ett bytesvärde som inte slår raketer till månen kanske du kan få någon som skulle vilja byta...
Ping @Mjorgensen
Kul prissättning från början när du kunde gå ner 6000 direkt utan att ens nämna detNej såg jag inte hade lyckats få med bilderna när jag avsluta annonsen, bör ligga någon bild nu
Som föregående sa så låg den aning högt i pris, insåg det och rätta till det. Är mest intresserad av att se om någon skulle kunna tänka sig ett byte och egentligen ingen ren försäljningKul prissättning från början när du kunde gå ner 6000 direkt utan att ens nämna det
När fattar man att det inte funkar att bumpa en överprisad Speedy Schumacher dag efter dag utan att sänka priset?
Du har sista chansen nu. Åker till Rhodos på lördag sen när jag kommer hem behåller jag den om inte du eller någon annan vill köpa. Ha en fortsatt bra sommar gnällspik.När fattar man att det inte funkar att bumpa en överprisad Speedy Schumacher dag efter dag utan att sänka priset?
Bumpandet upphör snart med andra ord, nice!Du har sista chansen nu. Åker till Rhodos på lördag sen när jag kommer hem behåller jag den om inte du eller någon annan vill köpa. Ha en fortsatt bra sommar gnällspik.
Jag börjar fan gilla dig @gabban, men din Speedy är dyr.Du har sista chansen nu. Åker till Rhodos på lördag sen när jag kommer hem behåller jag den om inte du eller någon annan vill köpa. Ha en fortsatt bra sommar gnällspik.
Slänger du en äkta Schumi-hjälm på köpet så slår jag till!Du har sista chansen nu. Åker till Rhodos på lördag sen när jag kommer hem behåller jag den om inte du eller någon annan vill köpa. Ha en fortsatt bra sommar gnällspik.
Du kan få en beggad Groko hjälm.Slänger du en äkta Schumi-hjälm på köpet så slår jag till!
Tänkt lite på det jag med, tror det kan kanske va så att man skriver vart man bor i PM till den som är intresserad.Kanske varit uppe förr men sett för många såna annonser nu...
Hur tänker man när man skriver "Frakt eller F2F" eller "enbart F2F-affär!" Men sen inte skriver VAR i landet man bor eller har det skrivet på sin profil?
Kanske varit uppe förr men sett för många såna annonser nu...
Hur tänker man när man skriver "Frakt eller F2F" eller "enbart F2F-affär!" Men sen inte skriver VAR i landet man bor eller har det skrivet på sin profil?
Tänkt lite på det jag med, tror det kan kanske va så att man skriver vart man bor i PM till den som är intresserad.
Ja så klart men jag tror det bidrar till färre spekulanter, spec vid enbart f2f.Tänkt lite på det jag med, tror det kan kanske va så att man skriver vart man bor i PM till den som är intresserad.
Om man inte vill visa var man bor öppet borde man rimligen kunna skriva vilken del av landet. Sen spelar det ingen roll för om någon vill något fuffens så tar de isf reda på staden via PM så man vinner väldigt lite på att undanhålla.
Sant det ni båda säger.Ja så klart men jag tror det bidrar till färre spekulanter, spec vid enbart f2f.
Jag är påväg till Sundsvall nu.Kan också vara ett stockholmsfenomen där stockholmare tar för givet att allt händer här och att alla andra ska förstå att säljaren finns här. Tror det är mer ovanligt att någon från Sundsvall inte skriver ut var klockan finns.
Kan också vara ett stockholmsfenomen där stockholmare tar för givet att allt händer här och att alla andra ska förstå att säljaren finns här. Tror det är mer ovanligt att någon från Sundsvall inte skriver ut var klockan finns.
"Värmlänning i Norrköping på väg till Sundsvall - endast f2f, gissa var jag är just nu"Jag är påväg till Sundsvall nu.