• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det kan han göra. Men det är inte heller ett krav för att få sälja på ks. Ibland vill man bara sälja sin icke trycktestade klocka...

Var ju inte riktigt så jag menade. Menade det i all välmening. Då flera bilder såg konstiga ut.

Om inte annat för sin egen skull :) slå hål på alla spekulationer mm. Haha ryggen fri vid eventuell försäljning. Mm..

Var ju inte riktigt så jag menade. Menade det i all välmening. Då flera bilder såg konstiga ut.

Om inte annat för sin egen skull :) slå hål på alla spekulationer mm. Haha ryggen fri vid eventuell försäljning. Mm..
Jag brukar trycktesta men de där är täta tills motsatsen bevisats. Den har ju monoqueboett, sällan någon annan än SEIKO öppnat och pillat på de där.

Nej inte trycktestat klockan. Men inte heller badat med den!

Gör ett trycktest :)! Billigt och går fort och du får det på papper

Det kan han göra. Men det är inte heller ett krav för att få sälja på ks. Ibland vill man bara sälja sin icke trycktestade klocka...
Den trycktestades i maj i år, men indexen ser lite märkliga ut i den annonsen också.
https://klocksnack.se/threads/seiko-sbdx001-marinemaster-300.73476/
Även här, men bara en bild
https://klocksnack.se/threads/seiko-mm300-sbdx001.74777/

Inte de jag ägt heller men folks oförmåga att ta sig utomhus för ett OK foto förvånar mig inte längre.
Men man såg ju rätt tydligt hur det såg ut. Kvalitén i sig såg det ju inte ut att vara något fel på :p

Men men. Du har rätt angående bilder, överlag i säljes är många bilder undermåliga och i många fall saknas även bilder..

Googlar jag referensen ser jag flera bilder där indexen ser lite myska/mörka ut i kanterna. Tycker mig inte se något konstigt med @Bergaren 's klocka.

SeikoMM300-WPheader-759x500.jpg

maxresdefault.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp