Du tog ju bort den för typ 1 minut sedan.Detta är väl gamla bilden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du tog ju bort den för typ 1 minut sedan.Detta är väl gamla bilden?
Ja, såg att det blev lite samma på den. Är nya bilderna okej?Du tog ju bort den för typ 1 minut sedan.
Ser OK ut. Men jag har aldrig haft problem med fotona, jag vet att Lumibrite inte missfärgas och jag tog det för icke troligt att den blivit fuktskadad.Ja, såg att det blev lite samma på den. Är nya bilderna okej?
Låter bra! Svårt det här med att bilder på klockor.Ser OK ut. Men jag har aldrig haft problem med fotona, jag vet att Lumibrite inte missfärgas och jag tog det för icke troligt att den blivit fuktskadad.
Detta är väl gamla bilden?
Ja, såg att det blev lite samma på den. Är nya bilderna okej?
Nej inte trycktestat klockan. Men inte heller badat med den!Har du gjort en täthetskoll?
Nej inte trycktestat klockan. Men inte heller badat med den!
Det kan han göra. Men det är inte heller ett krav för att få sälja på ks. Ibland vill man bara sälja sin icke trycktestade klocka...Gör ett trycktest ! Billigt och går fort och du får det på papper
Det kan han göra. Men det är inte heller ett krav för att få sälja på ks. Ibland vill man bara sälja sin icke trycktestade klocka...
Jag brukar trycktesta men de där är täta tills motsatsen bevisats. Den har ju monoqueboett, sällan någon annan än SEIKO öppnat och pillat på de där.Var ju inte riktigt så jag menade. Menade det i all välmening. Då flera bilder såg konstiga ut.
Om inte annat för sin egen skull slå hål på alla spekulationer mm. Haha ryggen fri vid eventuell försäljning. Mm..
Jag brukar trycktesta men de där är täta tills motsatsen bevisats. Den har ju monoqueboett, sällan någon annan än SEIKO öppnat och pillat på de där.
Inte de jag ägt heller men folks oförmåga att ta sig utomhus för ett OK foto förvånar mig inte längre.Dåså, men kan fan inte släppa de första bilderna. Min mm såg aldrig ut så. På någon bild oavsett ljus eller vinkel....
Nej inte trycktestat klockan. Men inte heller badat med den!
Gör ett trycktest ! Billigt och går fort och du får det på papper
Den trycktestades i maj i år, men indexen ser lite märkliga ut i den annonsen också.Det kan han göra. Men det är inte heller ett krav för att få sälja på ks. Ibland vill man bara sälja sin icke trycktestade klocka...
Men man såg ju rätt tydligt hur det såg ut. Kvalitén i sig såg det ju inte ut att vara något fel påInte de jag ägt heller men folks oförmåga att ta sig utomhus för ett OK foto förvånar mig inte längre.
Den trycktestades i maj i år, men indexen ser lite märkliga ut i den annonsen också.
https://klocksnack.se/threads/seiko-sbdx001-marinemaster-300.73476/
Även här, men bara en bild
https://klocksnack.se/threads/seiko-mm300-sbdx001.74777/
Samma klocka, ja.Samma klocka?
Är den relumad? Och detta rätt risigt gjort? Det skulle kunna vara svaret. Något är det..
Den är garanterat inte relumad.Samma klocka?
Är den relumad? Och detta rätt risigt gjort? Det skulle kunna vara svaret. Något är det..
Den är garanterat inte relumad.
Kan du posta en bild på din?Haha ger upp
Min såg då inte ut sådär, det är ett som är säkert
Har tyvärr ingen tillgänglig. Men googla bilder på reffen.Kan du posta en bild på din?
@Vincentb , vad är grejen med att dra tillbaka annonser hela tiden?
Hur visste jag att någon skulle kommentera??
"..Uppe igen, vill nog testa ändå..
Tänkte kolla om intresse finns.
Kan dra tillbaka annonsen om jag får kalla fötter (igen). "
https://klocksnack.se/threads/omega-smp-c-svart.76460/