Jaha? Jag finner ändå frågan relevant.Hur visste jag att någon skulle kommentera??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha? Jag finner ändå frågan relevant.Hur visste jag att någon skulle kommentera??
Kanske skulle ta dig en längre stund för att fundera på om du verkligen vill byta, sen lägga ut annons när du verkligen bestämt dig.För att jag först ville byta, och sen inte. Och nu vill jag byta, så som det känns just nu...
För att du har ett underligt beteende och är medveten om det?Hur visste jag att någon skulle kommentera??
För att du velar med mer eller mindre varenda annons du lägger ut. Snälla, bestäm dig innan du lägger ut. Så svårt kan det inte vara.Hur visste jag att någon skulle kommentera??
Allmän synpunk från mig är att man bör kunna förvänta sig en ren klocka om man som intressent uppmanas att granska bilderna för en bedömning av klockans skick..
Vad säger du @joca ?
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-116200-fullset-samt-en-extra-länkbit.76907/
Jag är inte så hemma på dessa men chronovisaren ser för mig ut att vara bytt till nån annan modell. Kan det vara så?
https://klocksnack.se/threads/seiko-6139-6010.76994/
@1962.406
Har haft bara en och det var flera år sen. En blåtavlad. Med korrekta spetsiga visaren lite grövre vid basen, som på din.Tror jag med, ska väll vara lite fetare iaf varit det på den drös med 6139 jag ägt. Dock inga större pengar fixa till skulle jag tro om en vill. Kalasklocka, ångrar jag sålde min ibland (iof mest länken som är svårfunnen) men letar specifikt efter en viss modell så
https://klocksnack.se/threads/seiko-6139-prisbump-11-9.59555/
Har haft bara en och det var flera år sen. En blåtavlad. Med korrekta spetsiga visaren lite grövre vid basen, som på din.
För att du vet att ditt beteende är konstigt?Hur visste jag att någon skulle kommentera??
...på dig.Va trött man blir....
Jag är inte så hemma på dessa men chronovisaren ser för mig ut att vara bytt till nån annan modell. Kan det vara så?
https://klocksnack.se/threads/seiko-6139-6010.76994/
@1962.406
Det här är en mycket tidig modell. Chronovisarna var annorlunda de första åren, och jag skulle säga att denna är korrekt. Ping @CompissTror jag med, ska väll vara lite fetare iaf varit det på den drös med 6139 jag ägt. Dock inga större pengar fixa till skulle jag tro om en vill. Kalasklocka, ångrar jag sålde min ibland (iof mest länken som är svårfunnen) men letar specifikt efter en viss modell så
https://klocksnack.se/threads/seiko-6139-prisbump-11-9.59555/
kan tyvärr inte den modellen av 6139Det här är en mycket tidig modell. Chronovisarna var annorlunda de första åren, och jag skulle säga att denna är korrekt. Ping @Compiss
ping @rogart-63 ?kan tyvärr inte den modellen av 6139
Har oxå sett 6010 med den visaren. Fast då brukar väl sub vara tunn också?
Va trött man blir....
Då kör vi igen...Snyft snyft...
Var bara tyst istället...Då kör vi igen...
Bra idé, ska vi anamma den båda två? Jag är med på det om du är det.Var bara tyst istället...
Då menar jag tyst i all framtid gällande ALLA mina inlägg..Bra idé, ska vi anamma den båda två? Jag är med på det om du är det.
Testa blockeringsfunktionen? Tyvärr inte så att man kan be folk vara tysta på ett diskussionsforum.Då menar jag tyst i all framtid gällande ALLA mina inlägg..
Ska fundera på det.Då menar jag tyst i all framtid gällande ALLA mina inlägg..
Om du nu tycker det är så jobbigt att folk kommenterar ditt beteende ska du kanske ta en funderare på att förändra det? För det måste ju vara den absolut enklaste lösningen!Då menar jag tyst i all framtid gällande ALLA mina inlägg..
Har inget med mitt beteende och göra. Jag lägger ut annonser mm. Pratar inte med någon. Så är det oftast samma personer som drygar sig. Sen när man kontrar blir folk ledsna i ögat...Om du nu tycker det är så jobbigt att folk kommenterar ditt beteende ska du kanske ta en funderare på att förändra det? För det måste ju vara den absolut enklaste lösningen!
Då menar jag tyst i all framtid gällande ALLA mina inlägg..
äh, han gör väl inget konstigt. Lägga upp och dra tillbaka annonser, käftaOm du nu tycker det är så jobbigt att folk kommenterar ditt beteende ska du kanske ta en funderare på att förändra det? För det måste ju vara den absolut enklaste lösningen!
Har inget med mitt beteende och göra. Jag lägger ut annonser mm. Pratar inte med någon. Så är det oftast samma personer som drygar sig. Sen när man kontrar blir folk ledsna i ögat...
Herregud. Vad står det man inte får dra tillbaka annonser? Stör det er? Tråkigt. Mkt jag stör mig på. Bläddrar oftast bara vidare...äh, han gör väl inget konstigt. Lägga upp och dra tillbaka annonser, käfta
Med folk som ställer artiga frågor och kladda ner helt andra trådar med jönsande är väl helt normalt? Det är alla vi andra som är konstiga. Inte @Vincentb, absolut inte.