• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det är väldigt udda att lägga ut och dra tillbaks en annons tjugo gånger, jag har personligen aldrig sett någon annan bete sig liknande. Sen förstår jag inte vad som gör det nödvändigt att göra folk "ledsna i ögat" med tanke på att de frågor som ställs ändå får ses som befogade, och sällan oartigt ställda, håller du inte med, kompis? :)
Det är väldigt udda att lägga ut och dra tillbaks en annons tjugo gånger, jag har personligen aldrig sett någon annan bete sig liknande. Sen förstår jag inte vad som gör det nödvändigt att göra folk "ledsna i ögat" med tanke på att de frågor som ställs ändå får ses som befogade, och sällan oartigt ställda, håller du inte med, kompis? :)
20gr?? Hmm din matte är nog sådär. Och kompis? När blev vi kompisar?

Herregud. Vad står det man inte får dra tillbaka annonser? Stör det er? Tråkigt. Mkt jag stör mig på. Bläddrar oftast bara vidare...
Stör det dig att folk frågar? Är det konstigt att man ser dig som en opålitlig velputte när du håller på sådär? för mig är det mest din attityd jag stör mig på. Var lite trevlig och svara på frågor vetja. Hur svårt kan det vara?

Försökte verkligen hålla mig. Men SÅFORT man lägger ut en annons är det nån jä%@l som ska kommentera.
Pröva att lägga upp en annons utan en sån här text: "..Uppe igen, vill nog testa ändå..

Tänkte kolla om intresse finns.
Kan dra tillbaka annonsen om jag får kalla fötter (igen). Sugen på Tudor."

Jag menar inte bokstavligt talat 20 gånger, snarare att du bumpar och drar tillbaks betydligt fler gånger än vad som är normalt! Vad har matte med någonting att göra? :) Tycker väl att KS överlag har en kamratskaplig anda! :)
Absolut finns många trevliga här och gjort ganska mkt affärer. Men tyvärr så finns idioter överallt och den sista är inte född än. Tycka vad ni vill om mig, bryr mig inte. Men skulle uppskatta att folk slutar och kommentera onödiga saker..

• Like
Reactions: GWD
Absolut finns många trevliga här och gjort ganska mkt affärer. Men tyvärr så finns idioter överallt och den sista är inte född än. Tycka vad ni vill om mig, bryr mig inte. Men skulle uppskatta att folk slutar och kommentera onödiga saker..
Säger mannen som sölar ned en helt orelaterade GTG-tråd bara för att jävlas. Jag tycker du kan bete dig som en vuxen person nu. Erkänn att du är en tramspelle och gå vidare.

Du har helt rätt i att det finns idioter överrallt, men den här tråden är ju faktiskt till för att ställa frågor om annonser i - och ditt annonseringbeteende gör att folk vill ställa frågor? Du skulle kanske ta och svara på lite frågor, istället för att bli kränkt över att folk ställer dem. :)

Du har helt rätt i att det finns idioter överrallt, men den här tråden är ju faktiskt till för att ställa frågor om annonser i - och ditt annonseringbeteende gör att folk vill ställa frågor? Du skulle kanske ta och svara på lite frågor, istället för att bli kränkt över att folk ställer dem. :)
Blir inte kränkt på låååååånga vägar som många blir av löjliga saker i detta samhälle. Men varför ska folk fråga så Mkt? Fråga om du är intresserad av klockan istället...

Blir inte kränkt på låååååånga vägar som många blir av löjliga saker i detta samhälle. Men varför ska folk fråga så Mkt? Fråga om du är intresserad av klockan istället...
Men kompis, ställer frågor vid intresse gör man ju i PM! Här ställer man frågor om saker man tycker är udda med annonserna! Säker på att du inte blir kränkt? För du tar an en oerhört defensiv attityd så fort någon frågar något, skulle man få annan respons om man PM'ade och frågade varför du dra tillbaks och lägger ut annonsen hela tiden? Nu lämnar jag denna diskussion, för du verkar helt oförmögen att ge ett vettigt svar till en enda fråga. Kramis! ;)

Försökte verkligen hålla mig. Men SÅFORT man lägger ut en annons är det nån jä%@l som ska kommentera.
Nja, det är väl först när du drar tillbaka en annons, för att sedan lägga upp den igen, för att sedan dra tillbaka den igen som vi (för jag antar att jag räknas som "jä%@l" och "idiot" - mogna epitet btw) tycker att det är lite irriterande. Oj, jag kunde visst inte hålla mig.

Men kompis, ställer frågor vid intresse gör man ju i PM! Här ställer man frågor om saker man tycker är udda med annonserna! Säker på att du inte blir kränkt? För du tar an en oerhört defensiv attityd så fort någon frågar något, skulle man få annan respons om man PM'ade och frågade varför du dra tillbaks och lägger ut annonsen hela tiden? Nu lämnar jag denna diskussion, för du verkar helt oförmögen att ge ett vettigt svar till en enda fråga. Kramis! ;)
Hmm funderar om jag ska skratta eller gråta??? Aja hade bra...

Nja, det är väl först när du drar tillbaka en annons, för att sedan lägga upp den igen, för att sedan dra tillbaka den igen som vi (för jag antar att jag räknas som "jä%@l" och "idiot" - mogna epitet btw) tycker att det är lite irriterande. Oj, jag kunde visst inte hålla mig.
Ahh jag har lagt upp dragit tillbaka?!? Och? Står det någonstans att man inte får göra det??

IMG_2320.JPG

Bara en stilla undran oavsett hur underhållande ovanstående poster är

Ni vet att det finns en "ignorera" funktion??

Då slipper man se annonser/tillbakadragna annonser/bumpanden/ect

Och ännu bättre man slipper läsa alla kommetar om ämnet i fråga

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp