Den svarta tillverkades bara under några månader, därav lite ovanligare. Kommer alltid ligga högre än de andra två.
Nä de går inte att jämföra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta tillverkades bara under några månader, därav lite ovanligare. Kommer alltid ligga högre än de andra två.
Jag tycker att i detta fall att köparen gör som läxa ang klockan som är till försäljning. TypJa den är tydlig. Jag syftade inte på annonsen. Jag syftade på alla som anser att köparen ska göra sin läxa. Det är enklare och ärligare för alla inblandade parter om den som vet berättar. Att dölja en sliten klocka med en suddig bild eller att på andra sätt få andra att tro något annat än verkligheten hör inte hemma här. Jag har ingenting emot annonsen. Det jag reagerar på är argumenten bakom prissättningen och hur det backas upp.
Är det en bra affär om han inte ens fått använda den? Vad kostade den hos AD? Sen är det, som @Compiss sa, lite prutmån där.Ja, som sagt den är ju inte prisvärd men heller inget sådant överpris att det är värt att göra en stor fråga om det. Bra affär för Compiss om han får den sålt för 27 iaf
Jag har nog inte ändrat i texten mer än att jag la till det du ansåg fattades....kika gärna igen och återkom om det är några oklarheter.Stod "ny" i morse i hans annons nu har han ändrat till "oandvänd"
Du fick 23 träffar. Har du inställningen dyrast till billigast? Man blir nyfiken på att scrolla ner.Några nya 79220N på c24...
Du fick 23 träffar. Har du inställningen dyrast till billigast? Man blir nyfiken på att scrolla ner.
Nio stycken svarta till salu WW på C24, varav två är på länk.Du fick 23 träffar. Har du inställningen dyrast till billigast? Man blir nyfiken på att scrolla ner.
Edit: Fel av mig.Nio stycken svarta till salu WW på C24, varav två är på länk.
Lägsta priset är 23.583:-, på läder.
Men för h******, det är tre stycken BLÅA.Men för helvete jag har länkat tre stycken under 26 000 på länk typ 4 inlägg ovanför, vad dåliga ni är på att söka
Jag förmedlade @Bonazzi s 79220N från 2015 här på KS, gick för 24, på några minuter...Går för runt 22500-23000...ändå 4000kr för mycket..
Du länkade 3 st blåa hahahaMen för helvete jag har länkat tre stycken under 26 000 på länk typ 4 inlägg ovanför, vad dåliga ni är på att söka
Du har helt rätt jag pudlar 26 kkr är nog lägsta på länk på C24, om det är måttstocken. Den saknar fel box ser jag nu också.Men för helvete, det är tre stycken BLÅA.
Samma filosofi som jag, köp dyrt och sälj billigt i förhoppning om att det ska gynna behövande.Alltid dyrast först, köper helst inte för billigt
Nu börjar jag tröttna på dig på allvar. Detta ändrade jag till kl 17:15.Precis har Compiss skrivit nån info att det är ETA versionen? Innan inhouse? Nää..
Dessa bilder? Ingen svart så långt ögat kan nå.Titta på bilderna och informationen, inte enbart på vilket ref-nummer som angetts... ser dock att en av mina är felaktig indeed
Både informationen och bilderna säger att den är blåTitta på bilderna och informationen, inte enbart på vilket ref-nummer som angetts...
Äntligen gör om, gör rätt..Nu börjar jag tröttna på dig på allvar. Detta ändrade jag till kl 17:15.
Det är nog dags för dig att släppa denna diskussion. Att du anser att priset är din sak. Vad du värderar har du vart tydlig med. Andra gör helt enkelt andra värderingar. Skulle den ej bli såld så kan jag ju som du, dumpa priset från 27 till 23 som på din bratte med det efterdikterade certet.
Tudor Black Bay Blue kan se svart ut i visst ljusCa sju timmar arbetstid och flera sidor i denna tråd har till stor del tagits upp av tjafsande om en Tudor Black Bay.
Vad har ni kommit fram till?
Men du fortsätter ju att gapa om min text även efter den är ändrad?????????Äntligen gör om, gör rätt..
Trixet är att kolla på triangeln kl 12 , den är röd på 79220NTudor Black Bay Blue kan se svart ut i visst ljus
Nä nöjd nu..Men du fortsätter ju att gapa om min text även efter den är ändrad?????????
Hahahaha.....
Summering. Utöver info enl reglerna, ska en annons innehålla tillverkningsår och urverk samt ha ett pris 19% billigare än den billigaste på C24.Ca sju timmar arbetstid och flera sidor i denna tråd har till stor del tagits upp av tjafsande om en Tudor Black Bay.
Hur mycket premium är det med cert till en Breitling Chronomat från 90-talet?
Att @Vincentb som ensam antagonist kan hålla igång en diskussion i en hel dag trots att alla vill avfärda honom. Lite imponerande ändå.Ca sju timmar arbetstid och flera sidor i denna tråd har till stor del tagits upp av tjafsande om en Tudor Black Bay.
Han ska helt klart ha cred för ihärdighetAtt @Vincentb som ensam antagonist kan hålla igång en diskussion i en hel dag trots att alla vill avfärda honom. Lite imponerande ändå.