• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jodisalt

Rolex
@Vincentb, att du ens orkar! Människor påpekar att du själv gjort fel men du läser fortfarande inte klart inläggen som andra skriver utan du är mer intresserad av att hoppa på @Compiss annons. Och när du skriver att du är "nöjd nu" när han ändrats annonsen, är det du som driven forumet? Lägg för helvete av, det räcker! Du har vad jag vet en Tudor, det gör dig inte till en expert inom märket. Förstår du inte att du gör saken värre genom att skriva att människor är dumma i huvudet? Jag har följt tråden, svarat dig och förklarat för dig att alla tycker olika (vilket många andra också gjort) börjar tröttna på dina argument och dina referenser... du har rätt att tycka vad du vill, men det räcker att man skriver det en gång...
 
Senast ändrad:

Code

AKA Vincent B
@Vincentb, att du ens orkar! Människor påpekar att du själv gjort fel men du läser fortfarande inte klart inläggen som andra skriver utan du är mer intresserad av att hoppa på @Compiss annons. Och när du skriver att du är "nöjd nu" när han ändrats annonsen, är det du som driven forumet? Lägg för helvete av, det räcker! Du har vad jag vet en Tudor, det gör dig inte till en expert inom märket. Förstår du inte att du gör saken värre genom att skriva att människor är dumma i huvudet? Jag har följt tråden, svarat dig och förklarat för dig att alla tycker olika (vilket många andra också gjort) börjar tröttna på dina argument och dina regerenser... du har rätt att tycka vad du vill, men det räcker att man skriver det en gång...
Lyssna när folk skriver otrevligt mot mig är jag otrevlig tillbaka så är det. Skrev inget speciellt i början av tråden. Endast vad jag tyckte. Och folk fortsatte och fortsatte och fortsatte. Ni som oftast gnäller på annonser. Är inte den här tråden för det?
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Lyssna när folk skriver otrevligt mot mig är jag otrevlig tillbaka så är det. Skrev inget speciellt i början av tråden. Endast vad jag tyckte. Och folk fortsatte och fortsatte och fortsatte. Ni som oftast gnäller på annonser. Är inte den här tråden för det?
Finns en tråd som heter minst prisvärda.
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Lyssna när folk skriver otrevligt mot mig är jag otrevlig tillbaka så är det. Skrev inget speciellt i början av tråden. Endast vad jag tyckte. Och folk fortsatte och fortsatte och fortsatte. Ni som oftast gnäller på annonser. Är inte den här tråden för det?
Det hela bottnar egentligen i att du är kränkt över att dina annonser har ifrågasatts och att du nu vill "hämnas".
 

Code

AKA Vincent B
Tråden började såhär. Inget konstig och folk flippar ur istället för diskuttera normalt...
 

Bilagor

  • 20170815_191926.png
    20170815_191926.png
    47.6 KB · Visningar: 207

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Tack,makes sense. Framgick inte av senaste 10+ sidor av inlägg. Nästan riktigt dålig stämning.
Det brukar inte vara så här illa. Normalt sett är det en av de bättre trådarna på forumet med bra upplysningar för intet ont anande köpare/säljare. Det blir lite tjafs ibland, men oftast kortvarigt och det reder upp sig utan några "hard feelings". Det är iaf min upplevelse.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp