Ser jag inte som speciellt relevant.
Att inte skriva det när man arbetar där man gör känns tveksamt.
Speciellt med tanke på att hela annonstexten känns som kopierad rakt av från auktionssiten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser jag inte som speciellt relevant.
Vill inte ha svar från säljaren utan potentiella köpare. Syftade på tavlan.Så att han ser din kommentar och kan besvara den?
Men för att svara på din fråga. Ja det syns, på visarna.
Många men långt ifrån alla ser det tyvärr...Förmodar säljaren tar för givet att folk ser att lysmassan är borttvättad, ser folk det?
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-105-012-cal-321.78292/
Förmodar säljaren tar för givet att folk ser att lysmassan är borttvättad, ser folk det?
Då blev det väl lite dyrt?
Samma här.Skulle inte ha tänkt en tanke på det.
Lite väl runda bandhorn? Tycker även kronan sitter lite snett?
Hade jag varit spekulant på en pre-moon hade jag sett det där ja. Nu är jag inte det och kollade därför bara som hastigast på annonsen innan du ställde frågan. Men det finns säkert de som bara köper utan att ha koll på hur en tavla från den eran skall se ut. Sen finns det säkert andra saker jag inte har koll på utöver tavlan såklart.Vill inte ha svar från säljaren utan potentiella köpare. Syftade på tavlan.
Kapa de 30k en korrekt tavla kostar.
Om man hittar någon.
Förmodar säljaren tar för givet att folk ser att lysmassan är borttvättad, ser folk det?
Nu är du petig. Det är ju en Rålex och inte en Rolex.Lite väl runda bandhorn? Tycker även kronan sitter lite snett?
Sorry men ser ett o inte ett å på tavlan...Nu är du petig. Det är ju en Rålex och inte en Rolex.
Typ
Inte topp heller men lite lume kvar.
Helt klart bättre. Dessutom är lumen på visarna intakt, originalvisare?Typ
Är man spekulant på en 321-Speedy gör man förmodligen det. Men givetvis borde det framgått. Frågan är om klockan är värd priset? Iofs sett liknande gått dyrt.Förmodar säljaren tar för givet att folk ser att lysmassan är borttvättad, ser folk det?
Tror du har rätt, hade det varit en billigare variant hade det däremot varit klart osäkrare. Är ju inte helt ovanligt att lysmassan är borttagen på lite äldre speedmasters.Är man spekulant på en 321-Speedy gör man förmodligen det. Men givetvis borde det framgått. Frågan är om klockan är värd priset? Iofs sett liknande gått dyrt.
Typ
Är det inte 145.012? Annan tavla. Kan ju iofs vara samma lume.Just 105.012 verkar alla haft väldigt tunt lager med lume då man ofta ser dem som din med lite lume kvar.
Är man spekulant på en 321-Speedy gör man förmodligen det. Men givetvis borde det framgått. Frågan är om klockan är värd priset? Iofs sett liknande gått dyrt.
Just 105.012 verkar alla haft väldigt tunt lager med lume då man ofta ser dem som din med lite lume kvar.
Ja det har jag
Ja det har jag
Ah tack Är lite sugen på att måla fler klockor faktiskt.Kul var den!
Ah tack Är lite sugen på att måla fler klockor faktiskt.
Hehe.. Jag ska ha lite is i magen tänkte jag, behöver pengarna då jag snart ska börja plugga.Lite,lägre,pris,så,är jag sugen
Tycker du ska ge ministern lite rabatt.Hehe.. Jag ska ha lite is i magen tänkte jag, behöver pengarna då jag snart ska börja plugga.
Men jag ska ha det i åtanke
Haha vad snällt, men det kan jag lova ändå. Börjar på konstfack nästa vecka och där lär jag fortsätta måla en hel delPrutar ministern 500 kr så får du mellanskillnaden från mig om du lovar att fortsätta måla.
Då behöver du pengar.Haha vad snällt, men det kan jag lova ändå. Börjar på konstfack nästa vecka och där lär jag fortsätta måla en hel del
Kul! Hoppas på att se mer.Ja det har jag