• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Richard-Mille-RM-68-01-Tourbillon-Cyril-Kongo-2.jpg


Denna borde väl också kunna lira på Konstfack?
Låt gå för att den kanske inte riktigt lirar med studentbudget, men ändå. ;)

Lycka till med studierna @oscaroscar
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor

Ormet

Panerai
2-Faktor
http://www.creationwatches.com/prod...ospex-diver-200m-sbdc033-mens-watch-7992.html


Finns att tillgå på andra ställen också. Men orkar ej googla åt dig. Om du även kollar tidigare annonser här på forumet så ligger den både under och strax över 3k i andrahand.


Edit: finns även kod du kan slå in för att få 5-10% rabatt på creationwatches
Jag har bara kollat lite snabbt men de första träffarna var rätt gamla sumos som låg kring 2500-3500~, denna som han säljer kommer från en Svensk AD i februari. Sen kan det väl vara värt att poängtera att CW inte är en AD och att det tillkommer moms+tull.

Problemet är väl att alla tillbehör som följer med nog är ointressant för de fletsa initiallt, går nog bättre att sälja de separat och sänka priset på klockan.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Jag har bara kollat lite snabbt men de första träffarna var rätt gamla sumos som låg kring 2500-3500~, denna som han säljer kommer från en Svensk AD i februari. Sen kan det väl vara värt att poängtera att CW inte är en AD och att det tillkommer moms+tull.

Problemet är väl att alla tillbehör som följer med nog är ointressant för de fletsa initiallt, går nog bättre att sälja de separat och sänka priset på klockan.


Att en klocka är svensksåld har ingen som helst betydelse i min bok.

Finns fler ställen att köpa sumo för under 5k ny. Och som du säger tror jag "tillbehören" inte är så attraktiva, då även dem kan köpas billigt om man ens vill ha dem.

En likadan sumo med nya loggan gick senast jag kollade för 3300kr. Här på forumet. Kan leta upp fler exempel däromkring..
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Jag har bara kollat lite snabbt men de första träffarna var rätt gamla sumos som låg kring 2500-3500~, denna som han säljer kommer från en Svensk AD i februari. Sen kan det väl vara värt att poängtera att CW inte är en AD och att det tillkommer moms+tull.

Problemet är väl att alla tillbehör som följer med nog är ointressant för de fletsa initiallt, går nog bättre att sälja de separat och sänka priset på klockan.


https://klocksnack.se/threads/seiko-sumo-sbdc033.72457/


3200kr inkl. Bonetto gummi
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Att en klocka är svensksåld har ingen som helst betydelse i min bok.

Finns fler ställen att köpa sumo för under 5k ny. Och som du säger tror jag "tillbehören" inte är så attraktiva, då även dem kan köpas billigt om man ens vill ha dem.

En likadan sumo med nya loggan gick senast jag kollade för 3300kr. Här på forumet. Kan leta upp fler exempel däromkring..
Köpt från AD, svensk eller ej = giltig världsgaranti. Köpt från CW = garanti via dem.
Om man bryr sig om sånt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp