Lägger mig egentligen inte i själva prissättningen men om du tycker att den är för dyr är det ju bara att låta bli att köpa den. Straffad blir du knappast...Ska vi straffas för att han gjort en dålig affär ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägger mig egentligen inte i själva prissättningen men om du tycker att den är för dyr är det ju bara att låta bli att köpa den. Straffad blir du knappast...Ska vi straffas för att han gjort en dålig affär ?
Ja, (nästan) alltid! Spot on!Är inte klockvärden baserad på känslor mer än matematik?
Är inte klockvärden baserad på känslor mer än matematik?
Svårt att utgå från någon annans åsikt.
För någon som värderar en riktig garanti vilket är ovanligt när det gäller just SEIKO så blir inte 1k en dyr försäkring.
Korrekt, jag hade inte reagerat om något som normalt kostar 40kr kostar 50kr.Min ursprungspoäng var att jag tyckte folk inte reagerade på ett för högt pris när det gällde "små" summor,
@Act Jag vet inte om du bara är ignorant eller helt enkelt inte fattar, man får bara bumpa en annons en (1) gång per dygn. Dina band har du nu bumpar 3 gånger idag trots heads up tidigare i veckan.
Inte läst reglerna. Tycker att det är dumt programmerat att man kan bumpa ett flertal gånger om detta ej är tillåtet. Men nu vet jag reglerna.
Inte läst reglerna. Tycker att det är dumt programmerat att man kan bumpa ett flertal gånger om detta ej är tillåtet. Men nu vet jag reglerna.
Hade det varit världens enklaste grej att fixa så tror jag Daviden hade gjort det.
Kanske läge att göra det då?Inte läst reglerna. Tycker att det är dumt programmerat att man kan bumpa ett flertal gånger om detta ej är tillåtet. Men nu vet jag reglerna.
Du får en ny från svensk e-handlare för strax under 16 så 11 kanske är lite högt men jag är ingen TAG-expert:Hej,
Har kollat in en Tag Heuer aquaracer way2110 som jag tycker är snygg och bra första klocka. Efter att ha tittat runt lite så hittade jag den här på forumet av en som säljer, vad tycker ni om klockan och priset i annonsen?
https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-aquaracer-way2110.78137/
Hej,
Har kollat in en Tag Heuer aquaracer way2110 som jag tycker är snygg och bra första klocka. Efter att ha tittat runt lite så hittade jag den här på forumet av en som säljer, vad tycker ni om klockan och priset i annonsen?
https://klocksnack.se/threads/tag-heuer-aquaracer-way2110.78137/
hmm, du har ju fått headsups och ändå skitit i det....Inte läst reglerna. Tycker att det är dumt programmerat att man kan bumpa ett flertal gånger om detta ej är tillåtet. Men nu vet jag reglerna.
nej! varför säljer du? ,,världens bästa beater ju,,,prova ett cordura vetjaNice. Kanske provas.
Vad är det för canvas?
Gött, har du en svart också?nej! varför säljer du? ,,världens bästa beater ju,,,prova ett cordura vetja
Kanske dags att öppna en k/s-avdelning för Daytonas?
Många vill, ingen har råd.Finns det någon som vill Köpa dem ?
Står själv i kö för den keramiska. Men det är vi tysta om. HihiMånga vill, ingen har råd.
Kan du länka till den du syftar på?Hej
Är det en av mina annonser ni nämner Ang en Camel Klocka ?
//Simon
Enda Cameln som låg ute. Så, ja det var din klocka dom diskuterade.Jag citerade dom som diskuterade en Camel klocka i denna tråd och ställde en fråga till dessa. 2 herrar
men dom har inte svarat på detta. (Om det var den klockan jag la upp i dag detta gällde)
Om du tittar på min annons, Ang en Camel klocka vilken är avslutad nu.
//Simon
Okey om du säger så kan ju den som startade den dialogen att lägga in 100 Kr Till BCF då affe inte köpte denna av mej.
Upp med en print av donation på 100Kr Till BCF christian-h
//Simon