Märkligt jämförelse tycker jag nogTycker själv det är dyrt. Du får ju den nyare modellen 114060 för samma pris.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märkligt jämförelse tycker jag nogTycker själv det är dyrt. Du får ju den nyare modellen 114060 för samma pris.
Tror nog det var 400 inlägg och jag anser nog fortfarande att den inte behövs då referensen står. Som om att informera om att det finns en nyare daytona om man säljer en 16520Varit på semester?
Den texten tillkom efter så där en 100 inlägg fram och tillbaka mellan ett par personer i den här tråden
Beror väl på. Vi har redogjort mer om det. Ganska relevant för en nybörjare att veta tycker jag.Märkligt jämförelse tycker jag nog
En 1680 är dyrare än både 14060 och 114060 ....trots den är äldre...Beror väl på. Vi har redogjort mer om det. Ganska relevant för en nybörjare att veta tycker jag.
Och jag tror att de flesta resonerar likadant som duTror nog det var 400 inlägg och jag anser nog fortfarande att den inte behövs då referensen står. Som om att informera om att det finns en nyare daytona om man säljer en 16520
Jag förstår varför du la till infon men jag tycker att du med fördel kunde gett din opponent fingret och behållit annonsen som den var. Men det är också ett tecken på personlig mognad att inte tjafsa om småsaker i onödan.Tror nog det var 400 inlägg och jag anser nog fortfarande att den inte behövs då referensen står. Som om att informera om att det finns en nyare daytona om man säljer en 16520
Så är detJag förstår varför du la till infon men jag tycker att du med fördel kunde gett din opponent fingret och behållit annonsen som den var. Men det är också ett tecken på personlig mognad att inte tjafsa om småsaker i onödan.
Annonsen är uppdaterad, tack för hjälpen.@Olaola
Nu när det redan påpekats en gång så tycker jag väl det är rimligt att du förtydligar din annons och beskriver att det är servicevisare och fel länk på 16710:an. Priset du vill ha passar, enligt min uppfattning, bättre på en helt original 16710 från 1995
Mycket billigare i februari@finnirgens
Nog värt att notera att Nilaxen har en skada på urtavlan vid minutstreck 12. Jag skrev om det i min annons.
https://klocksnack.se/posts/1739571/
Inga bilder alls ju och verkar inte läst reglerna ö.h.t@DanielWallin
Efter att ha bumpat ca 40 recensionstrådar försöker du kränga en IWC med dåliga bilder som inte är i full storlek. Irriterande att du bumpar recensioner från 2012.
SKÄRP DIG.
Häng här ett tag och lär dig hur saker funkar. Det kommer nog bli svårt att sälja utan referenser.
Välkommen hit.
https://klocksnack.se/threads/iwc-big-pilot.78730/Seriöst, kan ni inte Lägga in en länk när ni kommenterar annonser? Underlättar snokandet avsevärt!
Instämmer. Men! Det är ganska lätt att klicka på avataren och sedan på "started threads". Bäst är dock en länk såklart.Seriöst, kan ni inte Lägga in en länk när ni kommenterar annonser? Underlättar snokandet avsevärt!
Seriöst, kan ni inte Lägga in en länk när ni kommenterar annonser? Underlättar snokandet avsevärt!
Den var tydligen inte långvarig, tillbakadragen nu.@DanielWallin
Efter att ha bumpat ca 40 recensionstrådar försöker du kränga en IWC med dåliga bilder som inte är i full storlek. Irriterande att du bumpar recensioner från 2012.
SKÄRP DIG.
Häng här ett tag och lär dig hur saker funkar. Det kommer nog bli svårt att sälja utan referenser.
Välkommen hit.
Såna som @DanielWallin brukar inte bli långvariga....blocket är nog bättre för henDen var tydligen inte långvarig, tillbakadragen nu.
Tycker den är mycket dyr.@Olaola
Nu när det redan påpekats en gång så tycker jag väl det är rimligt att du förtydligar din annons och beskriver att det är servicevisare och fel länk på 16710:an. Priset du vill ha passar, enligt min uppfattning, bättre på en helt original 16710 från 1995
om du kolla längst upp i meny så kan du ändra ämne till köpesLyckas inte flytta/radera
Håller med om detta. Om inte annat har man ju blottat sin prutmån på ett ganska uppenbart vis.Har undrat lite över de som gör temporära prisbumpar för att sedan några dagar senare återgå till samma pris. ("solförmörkelsebump", "jagficktilldetihelgenbump")
Om nu klockan inte säljer och man återgår till sitt ursprungspris, är inte detta lite som att skjuta sig i foten, detta om något borde ju göra klockan iskall?
Sannolikheten för att klockan säljer efter höjning är minimal, så varför gör man detta egentligen, bara för att bevisa sin poäng om att det var en temporär prisbump?
Den har nog inte lyckats nån gång heller.Har undrat lite över de som gör temporära prisbumpar för att sedan några dagar senare återgå till samma pris. ("solförmörkelsebump", "jagficktilldetihelgenbump")
Om nu klockan inte säljer och man återgår till sitt ursprungspris, är inte detta lite som att skjuta sig i foten, detta om något borde ju göra klockan iskall?
Sannolikheten för att klockan säljer efter höjning är minimal, så varför gör man detta egentligen, bara för att bevisa sin poäng om att det var en temporär prisbump?
Ja, som någon ovan skrev, detta är också ett sätt att skriva "prutmån finnes".Den har nog inte lyckats nån gång heller.
Lika korkat är "billigare vid snabb affär". Nädu, det finns inte en klockjävel i hela världen som blir dyrare ju segare den är att sälja.
Beror inte det på att du tänker kortsiktigt? Begagnat priserna går väl ständigt uppåt på lång sikt? De flesta tjänar på att vänta även om det tar tid. Det är väl bara de som snabbt måste ha senaste modellen som är losers?Den har nog inte lyckats nån gång heller.
Lika korkat är "billigare vid snabb affär". Nädu, det finns inte en klockjävel i hela världen som blir dyrare ju segare den är att sälja.
Jag pratar om under en och samma annonseringsperiod. Existerar inte klocka som blir dyrare ju längre den annonseras.Beror inte det på att du tänker kortsiktigt? Begagnat priserna går väl ständigt uppåt på lång sikt? De flesta tjänar på att vänta även om det tar tid. Det är väl bara de som snabbt måste ha senaste modellen som är losers?