• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Även om du inte bryter mot någon regel så kan man ju alltid diskutera det moraliska att bumpa en annons dagligen under lång tid och därmed tränga undan rätt prissatta objekt. Du annonsera trots allt gratis på Skandinaviens största klockforum så lite ödmjukhet kan väl vara på sin plats.
"/.../ det moraliska i att bumpa en annons dagligen under/.../" - nu får du väl ge dig.

https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-ii-seawolf.79082/
@TheKing
Du kanske ska upplysa om att det inte är den rätta länken till den klockan, passformen ändlänkarna har mot boett talar väl iofs om det, men ändå.
Tur att du finns. Jag som inte kan mycket om Breitling, kan inte se att länken inte är original. Jag hade inte känt mig helt väl till mods om jag köpt den och fått veta det i efterhand. Om jag förstår det så är inte det viktigaste att länken köptes i förra veckan utan att det är en ickeoriginallänk?

Tur att du finns. Jag som inte kan mycket om Breitling, kan inte se att länken inte är original. Jag hade inte känt mig helt väl till mods om jag köpt den och fått veta det i efterhand. Om jag förstår det så är inte det viktigaste att länken köptes i förra veckan utan att det är en ickeoriginallänk?
Det är nog en originallänk (som i OEM) men det är fel till modellen.
Nu kan inte jag heller Breitling men ändlänkarnas passform är ju jättefel.

Länken är original men ska inte vara till den serien av seawolf, det ska vara Pro III, i annonsen är det en Pro II

Tack för inputen. Visste inte att det inte var orginal till modellen själv. Det är OEM länk. Men som sagt så är det nog inte orginallänk till modellen. Konstigt att den passar bra
Ska uppdatera annons
Hur menar du att den passar bra?

Screen Shot 2017-09-05 at 13.35.00.png

Vad menar du då med att det är en OEM-länk? Om den vore gjord av Breitling (dvs OEM) så borde den ju passa bra. Om det inte är fel länkmodell för klockan då.

Vad menar du då med att det är en OEM-länk? Om den vore gjord av Breitling (dvs OEM) så borde den ju passa bra. Om det inte är fel länkmodell för klockan då.
Det är fel länkmodell för klockan, men OEM-breitling som jag förstår det.

Dock förstår jag inte vad han menar med att den passar bra.

TACK!!! För samtliga konversationer och taggar - jag är FULLT medveten om att bilder skall höra till. Nu råkade det vara så att annonsen lades upp innan bilderna laddades upp - ber om ursäkt för det KS.

F ö inte första annonsen jag lägger upp..........
Jag förstår. Lätt hänt :)
Men då vet du också att auktionsförfarande inte är tillåtet. Objekten måste ha ett pris.

Tjaaaa, läsa om klockor, diskutera lifestyle, sukta efter coola udda Seikomodeller eller vadsom, finns väl mycket som är roligare än att sitta och sköta moderatorernas jobb genom att matcha annonser mot forumreglerna :D
Såklart. Men jag såg en annons som saknade bilder och dessutom pris. Sen kunde jag varit lite trevligare i mitt påpekande, men jag sitter verkligen inte och trålar K&S efter regelbrott. Men visst, är det helt onödigt så låter jag gärna bli. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp