Om den varit orörd eller opolerad så kanske, men denna har ju polerats ganska hårt imo.Skulle precis skriva det. Följde marknaden nog ett tag och 3186 verkar ligga ett par lappar över 40 och 3185 ett par under. 50k för en 3185 är saftigt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om den varit orörd eller opolerad så kanske, men denna har ju polerats ganska hårt imo.Skulle precis skriva det. Följde marknaden nog ett tag och 3186 verkar ligga ett par lappar över 40 och 3185 ett par under. 50k för en 3185 är saftigt...
Om den varit orörd eller opolerad så kanske, men denna har ju polerats ganska hårt imo.
En annons = en bump per dag. Då reagerar man när en klocka hela tiden dyker upp på första sidan.Jag vet inte, men du verkar ha koll?
Skärp dig och läs reglerna istället.Det har jag helt missat att det bara är en bump per dag. Vore det inte lättare att bara säga det rakt ut på ett PM? Eller du kanske har som hobby att håna framför publik?
Jag utgår ifrån att man läser vad som gäller när man lägger upp en annons, oavsett vart det är.Hade du informerat mig via PM hade jag läst reglerna och förstått att jag gjort fel. Förstår inte vad problemet är att informera, istället har du en inställning att jag gjorde ett medvetet fel. Tråkigt att leva i en sån värld.
Men nu vet jag. Tack för informationen. Pma mig om du vill ha tips på positivt tänkande
Du är en i raden av grabbar som tar sjukt illa vid sig när någon påpekar att ni bryter mot forumets regler.Hade du informerat mig via PM hade jag läst reglerna och förstått att jag gjort fel. Förstår inte vad problemet är att informera, istället har du en inställning att jag gjorde ett medvetet fel. Tråkigt att leva i en sån värld.
Men nu vet jag. Tack för informationen. Pma mig om du vill ha tips på positivt tänkande
Du är en i raden av grabbar som tar sjukt illa vid sig när någon påpekar att ni bryter mot forumets regler.
Kan ju vara en idé att förhålla sig till inte bara reglerna, utan även de normer som råder på forumet. En är att påpeka felaktigheter och regelbrott i den här tråden.
Ett tips om du har stora problem med att folk påpekar publikt att du gjort fel.... läs reglerna innan och gör rätt från början.
Det var ju 2:a felet idag om det var 3:e bumpenJag tar illa upp när man antar att folk gör fel med flit. Jag är bara en människa, exakt som du och jag råkade göra fel. Jag tycker att man kan förklara för en person på ett trevligare sätt om man gör fel. Gör man fel en gång till kan jag förstå att man beter sig så.
Det är inte @Buddhaliscious problem. Det är ditt problem.Jag tar illa upp när man antar att folk gör fel med flit. Jag är bara en människa, exakt som du och jag råkade göra fel. Jag tycker att man kan förklara för en person på ett trevligare sätt om man gör fel. Gör man fel en gång till kan jag förstå att man beter sig så.
Det var ju 2:a felet idag om det var 3:e bumpen
Det var den tredje bumpningen idag va @Regerhed?
Jag vet inte, men du verkar ha koll?
Det har jag helt missat att det bara är en bump per dag. Vore det inte lättare att bara säga det rakt ut på ett PM? Eller du kanske har som hobby att håna framför publik?
"Domaren, du kan ju inte blåsa straff där, säg bara att jag gjorde fel, jag har missat reglerna i fotboll." Läs reglerna i innan du gör något så slipper du konsekvenserna, med det där tänket kan du ju råna en bank med bortförklaringen att du inte läst lagboken och tro att du inte ska bli kallad till rättegång.Det har jag helt missat att det bara är en bump per dag. Vore det inte lättare att bara säga det rakt ut på ett PM? Eller du kanske har som hobby att håna framför publik?
1. Du har gjort fel, avsiktligt eller inte, så det är rätt att ta upp det här.
2. Med din attityd så anser jag dessutom att du förtjänar att hamna här.
3. Och nej, du förtjänar inte heller ett PM.
Vänd på det... testa att snällt be om ursäkt för ditt misstag, så kanske du får ett PM nästa gång.
Jag råkade göra fel, ja. Och det ber jag om ursäkt för. Men om du ska vända det. Tror du att min attityd hade varit likadan om jag fick ett PM? I ett PM där det kanske stod " bara
så du vet får du bara bumpa 1 gång per dag" eller något liknande. Man kanske ska sluta ta allt för givet och förstå att vi bara är människor. Livet blir roligare när man har den inställningen..
Men vilken uppfostran har du fått? Tror du världen kretsar kring dig? Varför skall utfallet bli till din fördel eller vad du tycker är rätt/trevligt?
Rent logiskt, om alla som vill informera dig om ditt fel, skall skicka PM så skulle du möjligen få flera hundra PM. Istället tar man upp frågan offentligt i rättmätig tråd.
Du kommer hit, medlem i nästan ett år, med dina 34 inlägg. Vill annonsera grattis bland entusiaster... och tror du ska få någon form av särbehandling? Nej... livet blir inte roligare så.
Men vilken uppfostran har du fått? Tror du världen kretsar kring dig? Varför skall utfallet bli till din fördel eller vad du tycker är rätt/trevligt?
Rent logiskt, om alla som vill informera dig om ditt fel, skall skicka PM så skulle du möjligen få flera hundra PM. Istället tar man upp frågan offentligt i rättmätig tråd.
Du kommer hit, medlem i nästan ett år, med dina 34 inlägg. Vill annonsera grattis bland entusiaster... och tror du ska få någon form av särbehandling? Nej... livet blir inte roligare så.
#kränktVem tror du att du är som kan skriva så om mig? Jag kommer hit medlem i nästan ett år med mina 34 inlägg och vill annonsera gratis bland entusiaster och tror jag ska få en särbehandling. Vad fan svamlar du om? Du verkar lida av vanföreställningar.
Ta ett djupt andetag och läs reglerna istället, annonsen är väl raderad av admin nu eftersom du inte följde regelverket. Ingen idé att tjafsa, gör om och gör rätt istället.Vem tror du att du är som kan skriva så om mig? Jag kommer hit medlem i nästan ett år med mina 34 inlägg och vill annonsera gratis bland entusiaster och tror jag ska få en särbehandling. Vad fan svamlar du om? Du verkar lida av vanföreställningar.
Vem tror du att du är som kan skriva så om mig? Jag kommer hit medlem i nästan ett år med mina 34 inlägg och vill annonsera gratis bland entusiaster och tror jag ska få en särbehandling. Vad fan svamlar du om? Du verkar lida av vanföreställningar.
Vem tror du att du är som kan skriva så om mig? Jag kommer hit medlem i nästan ett år med mina 34 inlägg och vill annonsera gratis bland entusiaster och tror jag ska få en särbehandling. Vad fan svamlar du om? Du verkar lida av vanföreställningar.
Vari ligger hånet? Tagga ner.Eller du kanske har som hobby att håna framför publik?
Skulle bara se om det var någon som var vaken på forumet@SIRdavid det saknas bl.a. pris & returpolicy på din annons https://klocksnack.se/threads/panerai-351.79183/
https://klocksnack.se/threads/riktlinjer-för-annonsering-på-köp-sälj-uppdaterat-150130.17050/
Ett annat tips i all välmening är att du kanske borde blurra serienr?Skulle bara se om det var någon som var vaken på forumet