• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@daviden - Jag har förstått att det finns begränsningar av någon anledning (antar jag) till att skriva en funktion som hindrar en bump mer än var 24e timme.
Och jag kan inte Xenforo så jag vet inte hur mycket tillgång till koden man får. Men får man skriva egna funktioner så tar jag på mig detta och gärna löser den här funktionen så slipper vi alla irritationer och alla kommentarer i den här tråden, och främst såklart ser till att 1 bump/24h faktiskt fungerar.

Alright? PM:a mig om det går att lösa.

Edit:

https://xenforo.com/community/resources/bump-limit.4106/
Tack till @DiscoPapa

Senast ändrad:
@daviden - Jag har förstått att det finns begränsningar av någon anledning (antar jag) till att skriva en funktion som hindrar en bump mer än var 24e timme.
Och jag kan inte Xenforo så jag vet inte hur mycket tillgång till koden man får. Men får man skriva egna funktioner så tar jag på mig detta och gärna löser den här funktionen så slipper vi alla irritationer och alla kommentarer i den här tråden, och främst såklart ser till att 1 bump/24h faktiskt fungerar.

Din egna PM-funktion fungerar inte? Din lilla likehunter ;)

Kul om det nu går hem dock!

Din egna PM-funktion fungerar inte? Din lilla likehunter ;)

Kul om det nu går hem dock!
Nja det handlar inte om det - diskussionen har varit uppe många gånger tidigare och jag har även erbjudit mig att lösa funktionen tidigare också.

Det är ju bättre om @daviden svarar offentligt med varför det inte går att lösa (om det inte gör att lösa) så att alla vet och kanske kan släppa alla kommentarer om det/förslag på funktionen än att vi diskuterar det privat och ingen får veta hur det ligger till.

Senast ändrad:
Nja det handlar inte om det - diskussionen har varit uppe många gånger tidigare och jag har även erbjudit mig att lösa funktionen tidigare också.

Det är ju bättre om @daviden svarar offentligt med varför det inte går att lösa (om det inte gör att lösa) så att alla vet och kanske kan släppa alla kommentarer om det/förslag på funktionen än att vi diskuterar det privat och ingen får veta hur det ligger till.

Sant. My bad.

https://xenforo.com/community/resources/bump-limit.4106/

Fast du skriver ”nån minut”
Det läser jag som mer än en minut.
Annars skulle jag skrivit en minut
Fine, som sagt mest gått på känsla för att ge en indikation. Skulle som många andra bara kunna säga att jag inte märkt nåt. Finns intresse för mer exakt utmätning kan det såklart göras men detta var en annons lite i farten. Uppdaterar texten något så det framgår lite tydligare.

c032336d58d41660a666c17e5ba14c1d--jeremy-piven-professional-development.jpg

https://klocksnack.se/threads/panerai-111.80597/ @Dalomo

Den tappar alltså (minst) 10sek om dagen, låter lite väl mycket. Servicebehov? Det är väl @marlun's gamla?
Behöver nödvändigtvis inte vara ett servicebehov. Det är väl bra att han nämner att den har en tidsavvikelse så får köparen ta ställning till det själv. Låter knappast som att @Dalomo försöker mörka något.

Förstår inte riktigt varför detta behöver leda till vidare spekulationer.

Behöver nödvändigtvis inte vara ett servicebehov. Det är väl bra att han nämner att den har en tidsavvikelse så får köparen ta ställning till det själv. Låter knappast som att @Dalomo försöker mörka något.

Förstår inte riktigt varför detta behöver leda till vidare spekulationer.
Har jag påstått att annonsören försöker mörka något? Nej.
Ställde en öppen fråga, som uppenbarligen intresserade flera. Inga spekulationer.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp