Modulen på den är ju specad till +/- 30sek i månaden, så finns ju betydligt mer precisa ur.Det finns alltid Casio F-91 för den som är känslig
Seikos 9F-verk har väl 5 sek på årsbasis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modulen på den är ju specad till +/- 30sek i månaden, så finns ju betydligt mer precisa ur.Det finns alltid Casio F-91 för den som är känslig
Sonens F-91W diffar ett par sekunder om dagen (till hans förtret).Modulen på den är ju specad till +/- 30sek i månaden, så finns ju betydligt mer precisa ur.
Seikos 9F-verk har väl 5 sek på årsbasis
https://www.nyteknik.se/teknikrevyn/har-ar-varldens-mest-exakta-klocka-6873715Sonens F-91W diffar ett par sekunder om dagen (till hans förtret).
Perfekt konfirmationspresent!
Helgen är över! Har något uppdaterats?Under helgen kommer det en rejälare förändring av köp/sälj. Stay tuned.
Helgen är över! Har något uppdaterats?
Såklart. Var uppriktigt nyfiken för att se om jag missat något. Inte hängt så mycket på K&S senaste dagarna.Finns ju fler helger.. det kommer ska ni se
Vad gör man inte när man måste ha en ny iPhone?Va skönt att du spammat klart nu så du fått tillgång till köp/sälj
https://klocksnack.se/threads/seiko-alpinist-sarb017.80759/
För att citera: "Fint skrivet, tack!"Va skönt att du spammat klart nu @Charocles så du fått tillgång till köp/sälj
Haha asså skämskudde deluxeVa skönt att du spammat klart nu @Charocles så du fått tillgång till köp/sälj
Tyvärr inte ovanligt.Haha asså skämskudde deluxe
Tror du inte kan radera bilder i Sälj just nu, Om det va den tekniska biten du undrade överHelgen är över! Har något uppdaterats?
Va? Är du onykter?Tror du inte kan radera bilder i Sälj just nu, Om det va den tekniska biten du undrade över
Annars vet jag inte LITE OT 1 ---->
OT 2
OT 3
OT 4
//Simon
Va? Är du onykter?
Jag verkar kunna ta bort bilder.Nej inte alls la bara in lite OT i denna tråden. Se detta som ironi eller något
Svarade på din fråga om det var det du undrade över (tekniska biten) då admin inte svarade på vad som är ändrat
//Simon
Ja.i annonnser ?
Jättegammal annons tillochmed
Antar att det handlar om att retur som i ”öppet köp” inte ges. Vilket i vissa fall kan vara fullt förståeligt.Jag tycker det är väldigt märkligt, när det står, ej retur pengarna ska gå till nåt annat.Det är väl självklart, men att man inte kan vänta några dagar för att få en nöjd köpare, är för mig helt obegripligt.
Det håller jag helt med om.Antar att det handlar om att retur som i ”öppet köp” inte ges. Vilket i vissa fall kan vara fullt förståeligt.
Skulle det vara fel på klockan förutsätter jag att säljaren gör rätt för sig.
Sen är det ju iof som det är med antagandenDet håller jag helt med om.
Exakt !Sen är det ju iof som det är med antaganden
Det är rimligt att förutsätta att om säljaren inte gör det kommer denne bli uthängd i den här tråden, vilket antagligen inte är gynnsamt för framtida affärer.Skulle det vara fel på klockan förutsätter jag att säljaren gör rätt för sig.
Antar att det handlar om att retur som i ”öppet köp” inte ges. Vilket i vissa fall kan vara fullt förståeligt.
Skulle det vara fel på klockan förutsätter jag att säljaren gör rätt för sig.
Vissa köpare verkar tyvärr tycka att "jag ångrade mig" är en fullgod anledning för retur. Misstänker att säljarna vill gardera sig mot dessa.Det gör jag med, men tror inte alltid så är fallet (även om det borde röra sig om en liten procent som inte tycker detta). Dock bara min högst personliga magkänsla. För egen del är det självklart att affären är avslutat när köparen kunnat kolla annonsens riktighet ex att den går som den ska, skick är som beskrivet etc. Men tycker också att detta kollas inom 1-2 dagar (vilket lär ske med en ny klocka ) för att få ett snabbt avslut..
@Breitlingfan hur många gånger har du bumpat din seiko idag egentligen?