• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@Ahla77

Finn ett fel

IMG_1552.PNG
Jag förstår, läste reglerna lite dåligt. Ska inte upprepas

• Like
Reactions: Bas
Min granne är republikan, jäkligt trevlig kille, röstade på Trump och hela shebanget. Trots hans politiska läggning så har vi en bra relation och jag upplever honom väldigt respektfull för andras åsikter. Han äger dock vapen, rätt många vapen.

Jag är varken republikan eller förstår vart du vill komma med ditt inlägg tyvärr!

Ironin i det hela var att han skulle titta bort om han inte gillade mitt inlägg, men det framgick inte bra :)

Det har uppmuntrats här i tråden att påtala fel i köp&sälj så jag förstår inte vad problem är denna gången?
Det är inget problem! @Oscarmessi menade på att du missade @Riley skämt om att kungen som är med på din skärmdump var "felet" man skulle finna, därav att du var en republikan :)

https://klocksnack.se/threads/breitling-aerospace-fullset-nytt-pris.80856/
@Pauledward
Hur kan denna ha ökat med två-tre tusen i pris sedan jag sålde den för någon månad sedan? Den har ju haft fler ägare och ingen service har skett?
Då jag fick 10k för denna precis borde den absolut kosta dom pengarna.
https://klocksnack.se/threads/breitling-aerospace.80340/
Är den i behov av en service?
Jag har svårt att förstå varför den skall ha tappat i värde pga ägarbyte såvida den inte har försämrats i skick. Hur tänker du?

Då jag fick 10k för denna precis borde den absolut kosta dom pengarna.
https://klocksnack.se/threads/breitling-aerospace.80340/
Är den i behov av en service?
Jag har svårt att förstå varför den skall ha tappat i värde pga ägarbyte såvida den inte har försämrats i skick. Hur tänker du?
Troligtvis börjar det bli dags för service, ja. Åtminstone täthetsservice. Kika i serviceboken.

Fler ägare= mer slitage. Dessutom är inte bezeln rätt för refen, vilket drar ned priset jmf med en i originalskick skulle jag säga.

Men hey, sätt vilket pris du vill. Mest intressant hur forum-flipp-klockor får ett rejält prispåslag när de passerar vissa personers händer.

Senast ändrad:
Troligtvis börjar det bli dags för service, ja. Åtminstone täthetsservice. Kika i serviceboken.

Fler ägare= mer slitage. Dessutom är inte bezeln rätt för refen, vilket drar ned priset jmf med en i originalskick skulle jag säga.

Men hey, sätt vilket pris du vill. Mest intressant hur forum-flipp-klockor får ett rejält prispåslag när de passerar vissa personers händer.
Tack :)
Hoppas att du förstod min motivering ändå.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp