• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har inte så lång erfarenhet av ks men blocket funkar bra tycker jag. Har sålt massor av klockor där, på ks verkar billigare klockor gå bättre eller vissa märken ex PP, VC och Rolex. Mest snack på klocksnack :)
Måste bara tillägga, att sälja klocka på blocket är jobbigt.

Bilagor

• JK.png
    JK.png
    225.1 KB · Visningar: 127
@galácticon @JayLar @BarbaBaba Mfl

Tycker lite synd om er en dag som denna. Med tanke på att vi andra är glada över VM-avancemanget så måste ju Mikael Lustigs ord före avspark förta hela glädjen för er.

Kom upp i nivå nu mannen..

Jag nappar: Vad är ditt problem? Du får mer än gärna ta detta i PM med mig om du vill men någon "fråga och fundering kring annonser på köp och sälj" är det inte. Som man, make, pappa och människa tycker jag att det är skönt att du och jag inte känner varandra.

Jag nappar: Vad är ditt problem? Du får mer än gärna ta detta i PM med mig om du vill men någon "fråga och fundering kring annonser på köp och sälj" är det inte. Som man, make, pappa och människa tycker jag att det är skönt att du och jag inte känner varandra.

Det gick ju bra att diskutera i den här tråden i flera sidor för 100 sidor sedan så trodde i min enfald att det skulle gå lika bra den här gången. Problem har jag inte. Kom bara att tänka på kvinnokämparna som måste blivit bestulna på segerns sötma.

Precis. Och eftersom jag är empatiskt lagd så kom jag genast att tänka på mina medmänniskor från (runt) sidan 183 i den här tråden.
Intressant läsning. Tycker faktiskt att du har en poäng med att många blir proxy-kränkta.
Tror en del i den här tråden skulle få en hjärtinfarkt om de hörde vilka ord som används inom lagsporter på elitnivå.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp