Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dels det men även hur annonserna läggs upp. Med ett formulär kan man validera saker som bilder, pris, retur osv.syftar du på de tekniska möjligheterna att begränsa antalet bumpar.
Haha gör om och gör rätt om en stund
https://klocksnack.se/threads/seiko-fifty-five-fathoms.83240/
@Erik83
Kanske ska sänka priset lite? Får ju en "ny" för samma peng på ebay![]()
Okej, det rådde nämligen väldigt delade meningar sist den här klockan annonserades ut här.https://klocksnack.se/threads/vintage-enicar-röd-tavla.83204/
@Erik1
Jag tror du kan stryka ordet "eventuellt" i den här meningen: "Tavlan är eventuellt ommålad". Ser väldigt mycket ut som en Mumbai- redial skulle jag säga.
Okej, det rådde nämligen väldigt delade meningar sist den här klockan annonserades ut här.
https://klocksnack.se/threads/frågor-och-funderingar-kring-annonser-på-köp-sälj.47489/page-103#post-1837848Intressant. Kan du länka?
Yes, ändrade mitt inlägg då jag hittade det med.Jag antar att du menar den här: https://klocksnack.se/threads/frågor-och-funderingar-kring-annonser-på-köp-sälj.47489/page-103#post-1837672 ?
Yes, ändrade mitt inlägg då jag hittade det med.
Jag hade fö. inte fel då urverket var franken och ihopplock i åtminstone den röda, men det är bytt till orginaldelar numer som sagt. Frågan om ommålad tavla eller diskuterades även på en vintage GTG där ingen var säker på sin sak.
Ja, inte ens Enicar, men det är åtgärdat som sagt. Urverket var franken delux när jag köpte den, nu är allt återställt.Menar du att det satt delar i som inte var avsedda för kalibern?
Ok, udda. Ja, det får väl det hela att lukta ännu mer Indien men osvuret är kanske bäst.Ja, inte ens Enicar, men det är åtgärdat som sagt. Urverket var franken delux när jag köpte den, nu är allt återställt.
Japp, tavlan syns tydligt på bilderna och jag nämner det i texten så tycker inte att jag försöker dölja något iallafall. Oavsett är det en väldigt fin färg på tavlanOk, udda. Ja, det får väl det hela att lukta ännu mer Indien men osvuret är kanske bäst.
Ser inget om den röda, den måste vara ommålad.Okej, det rådde nämligen väldigt delade meningar sist den här klockan annonserades ut här.
Så, ändrat.Ser inget om den röda, den måste vara ommålad.
20, sen medlem en vecka också.Hur många inlägg måste man göra för att kunna lägga ut en köptråd egentligen? Jag får aldrig det "upplåst"
Tack så mycket!20, sen medlem en vecka också.
Men spamma inte trådar med onödiga poster typ ”fin” ”grattis” ”spännande”.Hur många inlägg måste man göra för att kunna lägga ut en köptråd egentligen? Jag får aldrig det "upplåst"
Det är inte min avsikt heller, jag ska bidra med inlägg av så mycket värde som möjligt. Sedan är ju trådar fulla med poster såsom "fin" "grattis" "spännande" och att de skulle vara mer accepterade bara för att användaren har många tidigare inlägg och mer "rutinerad" på detta forum känns ju märkligt men jag ska absolut ha det det i åtanke. Tack för tipset!Men spamma inte trådar med onödiga poster typ ”fin” ”grattis” ”spännande”.
Helrätt inställning. Välkommen till KS!Det är inte min avsikt heller, jag ska bidra med inlägg av så mycket värde som möjligt. Sedan är ju trådar fulla med poster såsom "fin" "grattis" "spännande" och att de skulle vara mer accepterade bara för att användaren har många tidigare inlägg och mer "rutinerad" på detta forum känns ju märkligt men jag ska absolut ha det det i åtanke. Tack för tipset!
Som en shoppinglista e contrario. Ingen vettig mänska skriver väl en lapp per vara liksomEn fundering: intressant hur @MKRGG buntar ihop 3 st, nämligen lite Breitling och Cartier som om det vore dussinvaror
Slösar inte på bandbredden i alla fall!
Helt rätt. Tid är väl pengar sägs det, vem orkar skriva en egen annons för ett par Brattar och någon Cartier?Som en shoppinglista e contrario. Ingen vettig mänska skriver väl en lapp per vara liksom![]()
Du ha en tvilling @CLTHur många inlägg måste man göra för att kunna lägga ut en köptråd egentligen? Jag får aldrig det "upplåst"