• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag vet att det var lite extra grinig jämförelse men ändå, principen liksom.
IMG_4813.PNG
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Yes, ändrade mitt inlägg då jag hittade det med.

Jag hade fö. inte fel då urverket var franken och ihopplock i åtminstone den röda, men det är bytt till orginaldelar numer som sagt. Frågan om ommålad tavla eller inte diskuterades även på en vintage GTG där ingen var säker på sin sak. Jag lämnar det helt enkelt till köparen att bedöma då jag inte vet.
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Yes, ändrade mitt inlägg då jag hittade det med.
Jag hade fö. inte fel då urverket var franken och ihopplock i åtminstone den röda, men det är bytt till orginaldelar numer som sagt. Frågan om ommålad tavla eller diskuterades även på en vintage GTG där ingen var säker på sin sak.

Menar du att det satt delar i som inte var avsedda för kalibern?
 

mxaho

Breitling
Men spamma inte trådar med onödiga poster typ ”fin” ”grattis” ”spännande”.
Det är inte min avsikt heller, jag ska bidra med inlägg av så mycket värde som möjligt. Sedan är ju trådar fulla med poster såsom "fin" "grattis" "spännande" och att de skulle vara mer accepterade bara för att användaren har många tidigare inlägg och mer "rutinerad" på detta forum känns ju märkligt men jag ska absolut ha det det i åtanke. Tack för tipset!
 

LUFC

Cartier
2-Faktor
Det är inte min avsikt heller, jag ska bidra med inlägg av så mycket värde som möjligt. Sedan är ju trådar fulla med poster såsom "fin" "grattis" "spännande" och att de skulle vara mer accepterade bara för att användaren har många tidigare inlägg och mer "rutinerad" på detta forum känns ju märkligt men jag ska absolut ha det det i åtanke. Tack för tipset!
Helrätt inställning. Välkommen till KS!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
En fundering: intressant hur @MKRGG buntar ihop 3 st i en annons, nämligen lite Breitling och Cartier som om det vore dussinvaror :) Detta fenomen ser man ju oftare på lite billigare klockor.
Slösar inte på bandbredden i alla fall!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp