• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Trist att forumets brister ska skapa en massa tjafs mellan medlemmarna.
Du ska inte underskatta den meningsfullhet det skapar hos vissa medlemmar som i annat fall helt skulle sakna ett ankare i sin tillvaro...uppenbarligen. Jag vill passa på att hylla Klocksnacks sociala ansvarstagande gällande de personer som på olika sätt halkat utanför den norm av ansvarstagande som det innebär att ha ett jobb eller andra varianter av sysselsättning. Kul att forumet faktiskt kan ge en mening åt dem som inte uppfyller dessa krav...;)

Du ska inte underskatta den meningsfullhet det skapar hos vissa medlemmar som i annat fall helt skulle sakna ett ankare i sin tillvaro...uppenbarligen. Jag vill passa på att hylla Klocksnacks sociala ansvarstagande gällande de personer som på olika sätt halkat utanför den norm av ansvarstagande som det innebär att ha ett jobb eller andra varianter av sysselsättning. Kul att forumet faktiskt kan ge en mening åt dem som inte uppfyller dessa krav...;)
Haha! :D

varför inte, om han tycker någon är värd ett grattis är det väl inga fel?
För att inleder man sin karriär med den typen av inlägg brukar det inte ta lång tid innan "post count" är nollad.
Helt enkelt inte önskvärt med inlägg av typen "grattis", "snyggt" osv. Inlägg vars enda syfte varit för att få fler poster och på så sätt tillgång till k&s.

Vettigt, tycker du inte? :)

För att inleder man sin karriär med den typen av inlägg brukar det inte ta lång tid innan "post count" är nollad.
Helt enkelt inte önskvärt med inlägg av typen "grattis", "snyggt" som enbart skrivits för att få fler poster och på så sätt tillångång till k&s.
Vettigt, tycker du inte? :)

är man ny måste man ju börja någonstans eller?

är man ny måste man ju börja någonstans eller?
Absolut, alla har vi ju varit nya någon gång men det krävs ju inte så mycket ansträngning för att skriva vettigare inlägg än så.
Nu gissar jag, men jag antar att syftet med k&s i första hand är att fungera som en handelsplats för medlemmarna inte som ett blocket för klockor.

Att den är så jävla snygg, dock svindyr
1A681F35-26B9-4FE0-B090-AF79038A51FF.jpeg

Dyr och mycket pengar är två olika saker, de lär ju inte gå ner i pris. Med det sagt är jag sällan omöjlig om man vill köpa och kan motivera att något jag säljer är dyrt.

Om den där säljs tror jag att du kommer ångra det i samma ögonblick som den lämnar din hand. Men förstår att det är lite mycket pengar att ha bundna i en klocka för en flippare av din kaliber
Jag tror också jag kommer ångra det riktigt mycket (om jag säljer den) men det finns massa klockor jag vill testa. Man får ganska många seikos för en BP :banghead:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp