Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du ska inte underskatta den meningsfullhet det skapar hos vissa medlemmar som i annat fall helt skulle sakna ett ankare i sin tillvaro...uppenbarligen. Jag vill passa på att hylla Klocksnacks sociala ansvarstagande gällande de personer som på olika sätt halkat utanför den norm av ansvarstagande som det innebär att ha ett jobb eller andra varianter av sysselsättning. Kul att forumet faktiskt kan ge en mening åt dem som inte uppfyller dessa krav...Trist att forumets brister ska skapa en massa tjafs mellan medlemmarna.
Haha!Du ska inte underskatta den meningsfullhet det skapar hos vissa medlemmar som i annat fall helt skulle sakna ett ankare i sin tillvaro...uppenbarligen. Jag vill passa på att hylla Klocksnacks sociala ansvarstagande gällande de personer som på olika sätt halkat utanför den norm av ansvarstagande som det innebär att ha ett jobb eller andra varianter av sysselsättning. Kul att forumet faktiskt kan ge en mening åt dem som inte uppfyller dessa krav...![]()
Men spamma inte trådar med onödiga poster typ ”fin” ”grattis” ”spännande”.
För att inleder man sin karriär med den typen av inlägg brukar det inte ta lång tid innan "post count" är nollad.varför inte, om han tycker någon är värd ett grattis är det väl inga fel?
För att inleder man sin karriär med den typen av inlägg brukar det inte ta lång tid innan "post count" är nollad.
Helt enkelt inte önskvärt med inlägg av typen "grattis", "snyggt" som enbart skrivits för att få fler poster och på så sätt tillångång till k&s.
Vettigt, tycker du inte?![]()
Absolut, alla har vi ju varit nya någon gång men det krävs ju inte så mycket ansträngning för att skriva vettigare inlägg än så.är man ny måste man ju börja någonstans eller?
@eriksson850 summerade det bra.varför inte, om han tycker någon är värd ett grattis är det väl inga fel?
Det är sant, men vill i första hand sälja denInte för att lägga mig i folks business men borde inte ni (@koze och @Dalomo) snacka med varandra? Match made in heaven
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-145-022-från-85.83301/
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-111-prisbump-36k.80597/
Tack för uppmärksamheten! Ser gärna nyare alternativ men stänger inga dörrar.Inte för att lägga mig i folks business men borde inte ni (@koze och @Dalomo) snacka med varandra? Match made in heaven
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-145-022-från-85.83301/
https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-111-prisbump-36k.80597/
är man ny måste man ju börja någonstans eller?
Tolka det som en funderingVad undrar du över?![]()
Tolka det som en fundering![]()
Bra klockor och det eviga flippandet.Vad funderar du över då?![]()
Att den är så jävla snygg, dock svindyrTolka det som en fundering![]()
Visst men en sju jäkla klocka och limiterad till 500 ex. Att ha möjligheten att köpa den typen av klockor är en av alla bra saker med KS.Att den är så jävla snygg, dock svindyr
Nix, väntar på att en Sgbw047 dyker uppKöp då =)
Perfekt komplement till din GS!Nix, väntar på att en Sgbw047 dyker upp![]()
Att den är så jävla snygg, dock svindyr
Varför du säljer är värt en egen tråd. Vad hände?Perfekt komplement till din GS!![]()
Hände? Jag säljer ju alltid, frågan är inte om utan när.Varför du säljer är värt en egen tråd. Vad hände?
Om den där säljs tror jag att du kommer ångra det i samma ögonblick som den lämnar din hand. Men förstår att det är lite mycket pengar att ha bundna i en klocka för en flippare av din kaliberHände? Jag säljer ju alltid, frågan är inte om utan när.![]()
Jag tror också jag kommer ångra det riktigt mycket (om jag säljer den) men det finns massa klockor jag vill testa. Man får ganska många seikos för en BPOm den där säljs tror jag att du kommer ångra det i samma ögonblick som den lämnar din hand. Men förstår att det är lite mycket pengar att ha bundna i en klocka för en flippare av din kaliber