Jag har inte sagt att jag var helt säker ang din prissänkning, utan jag skrev att rätt säker och att jag kunde ha fel i sak....och jag har allt sedan det ursprungliga påpekandet varit tillmötesgående vad gäller min första annons här. Det är först när det börjar pratas om att jag skulle mygla som jag blir lite putt, eftersom det osar en onödig misstänksamhet när jag direkt har ändrat i annonsen. Jag hade inte uppmärksammat den stöten som det tidigare inlägget gjorde mig uppmärksam på och har såklart kontrollerat saken sekunden jag fick chansen. Det är ni som grundlöst påstår att jag ska ha fulat mig med prissänkningen när detta inte är sant. Därav hänvisning till en admin, om någon av de som påstod det inte skulle vara nöjda. Om det inte är att vara öppen så vet jag inte vad man mer kan kräva.
E: för att uttrycka mig lite mer öppenhjärtigt. Jag uppskattar verkligen råden och synpunkterna som jag fick eftersom jag vill göra en schysst affär och förhoppningsvis både kunna köpa och sälja här framöver. Men det finns en gräns när råd och synpunkter övergår i någon slags fånig tangentbordskrigarattityd som påståendet som prissänkningen eller att jag på fullaste allvar försökte dölja bucklan på de ursprungliga bilderna som inte direkt bidrar till den i övrigt sympatiska stämningen på KS.