• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tack för bra svar tänk om alla kunde lägga upp det som dig.

Dessutom så tror jag att majoriteten här är av åsikten att 5 timmars googlande om vintageklockor är något njutbart :) Du får se det som att det är ett tillfälle att skaffa dig kunskap.

Sen så är jag övertygad om att bästa anfall om man har blivit kritiserad för en annons, oavsett om man anser att folk är aggressiva i sin kritik, är att ödmjukt konstatera att man har gjort en miss, ändra annonsen utan att addera en syrlighet så som du nu har gjort, och sen gå vidare och ha med sig till nästa gång man ska annonsera att man läser regelverket först.

Detta självklart förutsatt om man har en tanke om att fortsätta hänga på forumet, vilket jag hoppas att du gör bland annat med tanke på den fina Sjöö Sandström som du har.

Att fortsätta munhuggas kommer oavsett om du tycker att du har rätt i sak eller inte, bara kasta skugga över dig.

Dessutom så tror jag att majoriteten här är av åsikten att 5 timmars googlande om vintageklockor är något njutbart :) Du får se det som att det är ett tillfälle att skaffa dig kunskap.

Sen så är jag övertygad om att bästa anfall om man har blivit kritiserad för en annons, oavsett om man anser att folk är aggressiva i sin kritik, är att ödmjukt konstatera att man har gjort en miss, ändra annonsen utan att addera en syrlighet så som du nu har gjort, och sen gå vidare och ha med sig till nästa gång man ska annonsera att man läser regelverket först.

Detta självklart förutsatt om man har en tanke om att fortsätta hänga på forumet, vilket jag hoppas att du gör bland annat med tanke på den fina Sjöö Sandström som du har.

Att fortsätta munhuggas kommer oavsett om du tycker att du har rätt i sak eller inte, bara kasta skugga över dig.

Håller helt och hållet med. Jag gjorde en miss och tror jag har rättat till iaf. Älskar detta forum så hänga här kommer jag absolut göra. Sandströmmen är fin men tyvärr behöver den göra plats för nytt

Vad jobbar med? Hur kan det vara intressant här? Sen är det ju kul om ni kollar in annonsen igen och hittar nya fel innan ni babblar en massa onödigt snack.

Erkänner att det är OT men blev faktiskt genuint nyfiken på vad du gör till vardags, om du närmar dig nya saker, instruktioner och människor på samma sätt och med samma noggrannhet som du gör här?

Erkänner att det är OT men blev faktiskt genuint nyfiken på vad du gör till vardags, om du närmar dig nya saker, instruktioner och människor på samma sätt och med samma noggrannhet som du gör här?
Jag driver fyra företag samt agent inom musikbranschen. Om jag känner att någon drygar sig utan anledning så ja, jag besvarar dom med mina åsikter på mitt sätt.

Anledningen till att allt saknas är ju för att vi inte har någon information om klockorna och tänker att någon här på forumet har det? Och vart exakt bryter vi mot någon regel? Men är det så jävla viktigt så kan jag lägga ner 5 timmars googlande för klockor som kanske inte är värda 100kr!!! Skärp till er för fan. @Matts @NRE
Andas. Ät några pepparkakor. Kom in i julandan. Återkom efter det.

Jag googlade på "Rolex flaggskeppsmodell". Sky-Dweller kommer inte med. Den vanligaste modellen är day-date. Intressant att se hur Google selekterar. Annat var det i sökmotorernas barndom.
Skärmavbild 2017-12-16 kl. 19.39.32.png

Jag driver fyra företag samt agent inom musikbranschen. Om jag känner att någon drygar sig utan anledning så ja, jag besvarar dom med mina åsikter på mitt sätt.
Häftig, tror att du är den jag söker.
Jag är en sång och dansman som behöver hjälp med att få fler gig, sjunger och dansar på bröllop och begravning allt från skillingtryck till death metal.
Min nuvaranande manager @Philippe Stern har inte riktigt tid med mig då han prioriterar en orkester som heter U-två.
Hör av dig om intresse finnes.

Häftig, tror att du är den jag söker.
Jag är en sång och dansman som behöver hjälp med att få fler gig, sjunger och dansar på bröllop och begravning allt från skillingtryck till death metal.
Min nuvaranande manager @Philippe Stern har inte riktigt tid med mig då han prioriterar en orkester som heter U-två.
Hör av dig om intresse finnes.
Tja!
Tyvärr sysslar jag inte med såna gig. Jobbar mer med skivbolaget nuförtiden. Har 3 artister jag bokar för tillfället och det är mer mot festivaler och liknande. Men skulle något dyka upp så ska jag ha dig i åtanke. Trevlig helg!

Tja!
Tyvärr sysslar jag inte med såna gig. Jobbar mer med skivbolaget nuförtiden. Har 3 artister jag bokar för tillfället och det är mer mot festivaler och liknande. Men skulle något dyka upp så ska jag ha dig i åtanke. Trevlig helg!
Vad är gaget för ett gig på Silja Line? Kan tänka mig att det det är ganska lukrativt.

"Men är det så jävla viktigt så kan jag lägga ner 5 timmars googlande för klockor som kanske inte är värda 100kr!!! Skärp till er för fan."

Varför i helvete ska du då ha 1000 kr st för dem? hahaha :wtf:
Hade inte tagit emot klockorna om jag blev erbjuden dem gratis, just saying.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp