• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja jävlar...
Först och främst förstår jag inte relevansen i @theman1 's yrke men vad tråkigt man måste ha det om man inte ens tror på det sen.
På ett anonymt forum och han nämner ett yrke som inte är särskilt speciellt heller men ändå ska ni göra er lustiga över det?

:hilarious:
Tack! Absolut inget ovanligt. Känns som att jättemånga blivit sport och musikagenter osv. Sen vill jag tillägga att det inte är min huvudsyssla.

Ja jävlar...
Först och främst förstår jag inte relevansen i @theman1 's yrke men vad tråkigt man måste ha det om man inte ens tror på det sen.
På ett anonymt forum och han nämner ett yrke som inte är särskilt speciellt heller men ändå ska ni göra er lustiga över det?

:hilarious:
Instämmer. Jag tror att flera i tråden behöver mer pepparkakor och glögg för att komma i julstämning. :heart:

En stilla undran om Jubileelänkar. No offence @Joshua3 .
Vad är prisläget för dessa länkar idag? Trodde att de kanske låg i spannet 3-4.000 kr i ok skick och denna väldigt stretchade och slitna länk i det nedre spannet. Ett Oyster kostar ju ca 5.000 kr.

https://klocksnack.se/threads/rolex-jubilee-länk-62510h-555-endlinks-sinn-länk-22mm.84561/
Jag köper gärna ett 20mm oyster för 5’!
Håller dock med om att
Jubileet hade dragits ut lite väl mkt :eek:

Senast ändrad:
Håller på att uppdatera min annons, får jag bumpa den efter uppdatering? Har bumpat en gång idag.

Frågar här då många blir tokiga på överbumpering.

Intressekoll betyder på KS-språk att man försöker spela svårflörtad för att fånga ev intresse. Funkar inte på mig, jag anar en mycket besvärlig säljare, typ en som förbehåller sig rätten att dra tillbaka sin annons osv, varför jag väljer att gå vidare.
Om jag inte minns fel, så har man alltid rätten att dra tillbaka sin annons (dvs att man aldrig behöver stå för sitt erbjudande i en annons). Rent juridiskt alltså. Underligt att vissa därför har denna brasklapp inskriven i annonserna, Men i sak håller jag med dig, att inleda affärer med folk som inte vet vad de vill är "an accident waiting to happen..."

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp