• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
För det var en av de första klockorna jag köpte för några år sedan. När man var 16 så hade man inte bästa ekonomin o en Seiko kunde inte komma på samma nivå utseende mässigt då tyckte man då man bara gick efter vad som såg ”finast” ut

Nu när man kommit in mer i klockvärlden o förstått klockornas vackra ingenjörskonst så uppskattar man de äkta mästerverken o därför försöker man sälja bort de för att kunna köpa en fin Seiko eller Orient.

Hoppas detta svarade på er allas frågor :)

För det var en av de första klockorna jag köpte för några år sedan. När man var 16 så hade man inte bästa ekonomin o en Seiko kunde inte komma på samma nivå utseende mässigt då tyckte man då man bara gick efter vad som såg ”finast” ut

Nu när man kommit in mer i klockvärlden o förstått klockornas vackra ingenjörskonst så uppskattar man de äkta mästerverken o därför försöker man sälja bort de för att kunna köpa en fin Seiko eller Orient.

Vi vet att ”daytonan” var med på bilden innan du redigera bort den. Förstör klockan och lägg upp filmen här eller skicka skiten till @jabla så löser han det.
Edit: lägger in bilden åt dig:)
4D563FB3-13FF-4DD1-B698-6E2816FA6546.png

Lägg och en bild på daytonan och en hammare. Börja om liksom ;)

Fortfarande inte bredaste ekonomin så har inte råd o förstöra den. Swisha för den så kan jag förstöra den på mest önskevärda sättet. Hammar/Gasolbrännare eller annat kul ;)

Sälja bort?
Kör skiten i micron på full sula i 35 minuter.

Ni för tycka vad ni vill. Inga klockor jag använder längre men ni förstår om man går i gymnasiet o får ca 1050kr i månaden på studiebidrag så har man inte råd att förstöra något för nästan samma summa. Visst om jag skulle ha ett jobb så skulle jag gärna kunna slagit sönder.

Ni för tycka vad ni vill. Inga klockor jag använder längre men ni förstår om man går i gymnasiet o får ca 1050kr i månaden på studiebidrag så har man inte råd att förstöra något för nästan samma summa. Visst om jag skulle ha ett jobb så skulle jag gärna kunna slagit sönder.
Antar du får tak över huvudet och mat ändå.
Stå ditt kast o var stolt nog att inte försöka få tillbaka pengarna på dina dåliga köp :)

Du ska sälja den och begå ett brott istället tänkte du? Klipp dig och skaffa ett jobb.

Hmm, tycker det är synd att han blev så trist bemött. Alla gör tabbar, inget konstigt med det. Om han dessutom skriver att han ångrar köpen och inte använder klockorna så ser jag inga problem med att han hänger på klocksnack under samma förutsättningar som oss andra. Om han tar sönder kopiorna eller vad han gör av dem har väl ändå inte någon annan än han själv med att göra, såvida han inte säljer klockorna, då det är olagligt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp