Nyhet för mig, visste faktiskt inte det. Tack@sherwan Kan vara värt att tillägga att garantin från Gripenbro bara gäller personen som köpte den från början, således inte en person som skulle köpa den av dig. Sjyst dinka btw!
Annons uppdaterat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyhet för mig, visste faktiskt inte det. Tack@sherwan Kan vara värt att tillägga att garantin från Gripenbro bara gäller personen som köpte den från början, således inte en person som skulle köpa den av dig. Sjyst dinka btw!
Finns ju inte en rät vinkel på den, skärp dig!God jul!
Jag har ägt den i två år och har under tiden inte låtit polera den utan det är endast utifrån skicket som jag drar slutsatsen att den förmodligen är polerad. Jag kanske skulle skriva troligen polerad men har ingen aning om det skett en eller fler gånger.
Har för mig att jag gick ner från 23 till 22 K i förrgår@Spincini kör julrea, dock samma pris som förra veckan.
Så vad är det för extragrejer som ingår i julrean?
Jag behöver nog äta fler pepparkakor.
Förlåt, igår kl 12:40@Spincini kör julrea, dock samma pris som förra veckan.
Så vad är det för extragrejer som ingår i julrean?
Jag behöver nog äta fler pepparkakor.
Sorry guys! My bad. Have to chanche these..Hi @j-man !
I’d be more than happy to trade my Inox with your Rolex
Sorry! My bad
Still No goodSorry! My bad
@j-manYes i know. Chance this.
Is your watch not worn? Otherwise, it's impossible for a watch bought in 2016 to be "like new".Yes i know. Chance this.
Jag råkade precis bumpa en gammal avslutad annons. Häng mig inte.
Jag råkade precis bumpa en gammal avslutad annons. Häng mig inte.
Ja, jag begärde det från början, men dåligt intresse@CapTaiN-MiFFo I din annons står det ”tidigare pris: 245 150kr och nu säljs klockan för 18 800”. Ganska stort hopp
Ja, jag begärde det från början, men dåligt intresse
Nästa prisbump blir mer moderat.Så du sänker med 226 350kr!? (Tvåhundratjugosextusentrehundrafemtio kronor)
92% REA
Mest nyfiken på varför du satte priset till 245 150 när en ny ligger på 36 000 om inte jag minns fel... En siffra för mycket?Nästa prisbump blir mer moderat.
För att det är roligt!Mest nyfiken på varför du satte priset till 245 150 när en ny ligger på 36 000 om inte jag minns fel... En siffra för mycket?
Kanske @yonsson vetDu kanske har rätt jag vet inte. K modellen har jag sett med en annan box men alla J modeller jag sett har den här boxen. Som sagt du kan ha rätt och i så fall får jag nämna det. Mvh.
Är det skillnad på J och K-modeller på PADI när det kommer till hur eftertraktade de är?
Kollade på min då jag trodde jag hade en likadan men jag hade visst en K men annan BoxDu har säkert rätt. Jag skriver det i annonsen.
Inte mer än made in Japan på tavlan vad jag förstått.Kollade på min då jag trodde jag hade en likadan men jag hade visst en K men annan Box
Vet dock inte vad skillnaden är mer än att det står på hangtagen. Skiljer klockorna något?
Blir inte klok på de olika, är K eller J högst värderade? Om man jämför med seikos skxmodeller.Inte mer än made in Japan på tavlan vad jag förstått.