Du var väl en av de 10 personer idag som antingen bumpade eller startade en säljtråd som inte följde riktlinjerna.Vad vill ni veta, sen undrar jag varför den togs bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du var väl en av de 10 personer idag som antingen bumpade eller startade en säljtråd som inte följde riktlinjerna.Vad vill ni veta, sen undrar jag varför den togs bort
Ser jag fel? 102,9kkr för en 116610LV?
https://klocksnack.se/threads/rolex-116610lv.85897/
Något märkligt kan tyckas.
En sån fin klocka kostar väl 10-15 tusen. Såg flera när jag var utomlands.Utbud och efterfrågan. Varsågoda och beställ från ch24 med kanske 5% risk för att få en sten i paketet.
Jag har fått sten 2 av dom totalt 4 gångerna jag handlat på C24, så jag skulle säga 50%.Utbud och efterfrågan. Varsågoda och beställ från ch24 med kanske 5% risk för att få en sten i paketet.
Du kommer aldrig få den såld för det priset. Bettar en Piggelin.Utbud och efterfrågan. Varsågoda och beställ från ch24 med kanske 5% risk för att få en sten i paketet.
Du saknade returpolicyFattar fortfarande inte varför den togs bort, skrev rikt pris 2500, bara för det kommer skambud på pm
Skönt med lite självdistans =)2 av de 2 gånger jag handlat på chrono24 har jag fått klockan, men sen har jag fått en sten i huvudet och blivit av med klockan. Det säkraste är en svensk AD med momsat kvitto och en taxi hem. Byt taxi minst en gång.
Edit
Utbud och efterfrågan. Varsågoda och beställ från ch24 med kanske 5% risk för att få en sten i paketet.
Du hade ingen returpolicy.Fattar fortfarande inte varför den togs bort, skrev rikt pris 2500, bara för det kommer skambud på pm
Läs reglerna, tror det är lättare än att någon admin ska skriva PM till alla som inte bryr sig om att läsa reglerna.Jaha, det tänkte jag inte på.
Surt att man inte bara kan få en tillsägelse så man kan ändra på det.
Utan att man ska behöva göra om allt,
Gjorde faktiskt det, men missade det.
Hej @Chad tack för din fråga. Det är min personliga åsikt man, vilket klargörs i annonstexten.https://klocksnack.se/threads/breitling-crosswind-a44355-fullset-billigast-ww-den-finaste-breitlingen-någonsin.86021/#post-2160823
"Den finaste Breitlingen någonsin"
Är det verkligen OK att skriva så? Jag känner mig lite osäker faktiskt.
@Uret24
Tror knappast det är nån som tar det som ett objektivt bevisat faktum och känner sig lurad när det sedan visar sig att det kanske inte var riktigt så. Om du nu är allvarlig... inte alltid lätt att veta.Jag förstår det.. men ändå. Det känns väldigt väldigt magstarkt.
Tror knappast det är nån som tar det som ett objektivt bevisat faktum och känner sig lurad när det sedan visar sig att det kanske inte var riktigt så. Om du nu är allvarlig... inte alltid lätt att veta.
Starkt av dig att erkänna att du hade felSant.. Kanske reagerade lite väl starkt.
Utbud och efterfrågan. Varsågoda och beställ från ch24 med kanske 5% risk för att få en sten i paketet.
Med tanke på att cirka 15 annonser blivit raderade enbart idag så skulle det innebära 15 PM och 15 uppföljningar. Inte altuellt.Jaha, det tänkte jag inte på.
Surt att man inte bara kan få en tillsägelse så man kan ändra på det.
Utan att man ska behöva göra om allt,
Han jag köpte den av hade aldrig lämnat in den på polering.Opolerad, hur kom du fram till det @tdxface ?
https://klocksnack.se/threads/cartier-santos-galbee-29mm-x-29mm.86046/