• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du behöver inte skriva ut vad den såldes för.
Begärt pris blir bra. Bara för att framtida JLC-köpare/säljare ska ha ngn sorts referens

Det är precis varför jag tog bort priset - klockan bytes för en annan klocka plus pengar. Och då blev värdet högre än det begärda priset. Mitt pris var rätt så lågt eftersom jag behövde kontanter för en annan köp men eftersom ett byte inte skulle hjälpa till det blev priset högre vid byte. Jag har inga problem att skriva 62 tusen kronor - det var det jag ville få vid rent köp, dock är det en dålig referens. Blir det bra så?

Det är precis varför jag tog bort priset - klockan bytes för en annan klocka plus pengar. Och då blev värdet högre än det begärda priset. Mitt pris var rätt så lågt eftersom jag behövde kontanter för en annan köp men eftersom ett byte inte skulle hjälpa till det blev priset högre vid byte. Jag har inga problem att skriva 62 tusen kronor - det var det jag ville få vid rent köp, dock är det en dålig referens. Blir det bra så?
Du behöver som sagt inte förklara eller bemöda dig att göra ngt annat än att låta det begärda priset stå kvar i annonsen. Oavsett hur dealen avslutades. Det har ingen med att göra.
Av intresse är att få en fingervisning. För egen del skulle jag inte kunna bedöma om klockan hade annonserats för exempelvis 53tkr eller 68tkr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp