FlyttadJag bumpade en gammal annons och ser att den hamnade i fel kategori. Det är ett läderband till en G-shock och ska in i Tillbehörstråden. Någon som vet hur jag flyttar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FlyttadJag bumpade en gammal annons och ser att den hamnade i fel kategori. Det är ett läderband till en G-shock och ska in i Tillbehörstråden. Någon som vet hur jag flyttar den?
Man kan ju faktiskt skriva bäggeVilket pris vill ni se? De klockan var till salu för eller det den såldes för?
Vilket pris tog du bort?Vilket pris vill ni se? De klockan var till salu för eller det den såldes för?
Du behöver inte skriva ut vad den såldes för.Vilket pris vill ni se? De klockan var till salu för eller det den såldes för?
Du behöver inte skriva ut vad den såldes för.
Begärt pris blir bra. Bara för att framtida JLC-köpare/säljare ska ha ngn sorts referens
Du behöver som sagt inte förklara eller bemöda dig att göra ngt annat än att låta det begärda priset stå kvar i annonsen. Oavsett hur dealen avslutades. Det har ingen med att göra.Det är precis varför jag tog bort priset - klockan bytes för en annan klocka plus pengar. Och då blev värdet högre än det begärda priset. Mitt pris var rätt så lågt eftersom jag behövde kontanter för en annan köp men eftersom ett byte inte skulle hjälpa till det blev priset högre vid byte. Jag har inga problem att skriva 62 tusen kronor - det var det jag ville få vid rent köp, dock är det en dålig referens. Blir det bra så?
Du behöver som sagt inte förklara eller bemöda dig att göra ngt annat än att låta det begärda priset stå kvar i annonsen. Oavsett hur dealen avslutades. Det har ingen med att göra.
Av intresse är att få en fingervisning. För egen del skulle jag inte kunna bedöma om klockan hade annonserats för exempelvis 53tkr eller 68tkr.
men det behöver man inte... *smiley*Man kan ju faktiskt skriva bägge![]()
Nä absolut intemen det behöver man inte... *smiley*
https://klocksnack.se/threads/rolex-daytona-wg.86113/
Mention that the bezel is retrofitted and is not made for that model? ....and that it's aftermarket.
Nej nej, den där är fridlyst.Kan ingen bara köpa @Palenkovich klocka eller köpa den och starta en passaround på den så man slipper se skiten på köp och sälj varje dag???
https://klocksnack.se/threads/en-av...heel-single-push-piece-chronograph-14k.68921/
Skulle sakna annonsen om den inte dök upp titt som tätt. Snart fyller annonsen 1 år. Värt att fira!Kan ingen bara köpa @Palenkovich klocka eller köpa den och starta en passaround på den så man slipper se skiten på köp och sälj varje dag???
https://klocksnack.se/threads/en-av...heel-single-push-piece-chronograph-14k.68921/
Att se @Palenkovich annons är en viktig del av min vardag. Tycker den borde annonseras för evigt. Kanske skulle @Leben ge den en egen tråd i k&s på ettårsdagen?Skulle sakna annonsen om den inte dök upp titt som tätt. Snart fyller annonsen 1 år. Värt att fira!![]()
Kan ingen bara köpa @Palenkovich klocka eller köpa den och starta en passaround på den så man slipper se skiten på köp och sälj varje dag???
Jag är med. Märkligt om jag jagade en klocka av den typen hade klockan ifråga varit en het kandidat.Alltså det här
Dear Sir,
Vi kan ju klistra annonstråden, så slipper du till och med vänta på att den bumpas.Att se @Palenkovich annons är en viktig del av min vardag. Tycker den borde annonseras för evigt. Kanske skulle @Leben ge den en egen tråd i k&s på ettårsdagen?
Vi borde kanske ha en insamlingAtt se @Palenkovich annons är en viktig del av min vardag. Tycker den borde annonseras för evigt. Kanske skulle @Leben ge den en egen tråd i k&s på ettårsdagen?
Vi borde kanske ha en insamling![]()
Nej!Tre ggr/dygn är det väl?
Nej inte för samma annons. 1 annons - 1 bumpTre ggr/dygn är det väl?