Hej
@Biohazard @larra64 och
@vaniljglass
Jag kontaktade Admin och ställde frågan om det var OK att annonsera trots att jag inte gjort inlägg tidigare men varit medlem länge. Fick ett vänligt "Ja" tillbaka.
Läser trådar, reflekterar och skaffar kunskap utan att aktivt delta i trådar. Har säkert en del på hjärtat ibland men det är så fullt av kunskap här och är väl av den modesta uppfattningen att mina åsikter inte är någon tillgång.
Angående prissättningen på klockan så tycker jag att det är helt OK mtp. service, dokumentation, tillbehör inköpta hösten 2015 från Wempe i NYC. Sen kan det självklart vara så att "marknaden" inte anser detsamma och då får jag helt enkelt ta ställning till om jag sänker priset eller behåller klockan. Har följt ett par trådar där det diskuterats friskt ang. hur folk prissätter och jag är på intet sätt ute efter några "upptrissade fantasipriser" på klockan jag säljer. Sen om den, som sagt säljs för ett annat pris eller inte alls återstår att se. Jag kommer, om den säljs, införa slutpriset i annonsen. Något jag tycker är god idé för samtliga försäljningar som görs.
Jag hoppas det här ger svar på era frågor och funderingar. Återkom annars så gör jag detsamma
Vänligen
-
Erik