Tror det finns två olika människor, typ.
De som gnäller på att det inte står ett inofficiellt årtal i en annons, och de som bara googlar fram det själva.
All nödvändig info finns i annonsen. Om man inte vet hur man ska ta reda på det så är det ju bara att fråga.
Vad ska ni gnälla på när randomserier är 20 år gammalt?
Du vill inte förstå, jag inser det nu Jag förtydligar en gång till innan jag lämnar diskussionen, försök att se det med andra ögon än dina ett par sekunder.
Om man nu läser annonsen och tror att F-serie är från 2009, (som det uppenbarligen finns risk för att folk gör), vad finns det då för anledning att googla?
Sen vet jag inte om du ser en annan annons än vad jag gör. Du hänvisar till att datum står på centret, men centret är ju inte med på bild.
Så risken är att man köper en klocka som man tror är från 2009, får den hem på posten, ser att centret är stämplat 2006 men inte får returnera...åtminstone inte enligt annonsen då retur endast sker om det inte är en "genuin Rolex", vilket jag för övrigt håller med om, (avhandlas ett par poster upp), är en ganska lam returpolicy....skriv bara nej istället.
Over and out