• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Köp & Sälj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Merlin

Vacheron
2-Faktor

Roffe

Panerai
2-Faktor
Jag accepterar 30k vid rätt prissatt inbyte men jag kan likväl acceptera 40 vid för högt prissatt inbyte.
Låter kanske lite märkligt men det avgörande är att bägge parter blir nöjda med mellanskillnaden.
Okej, förstår hur du menar men det ser väldigt konstigt ut! Lycka till med säljet.
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Man ser ibland bokstavkombinationen "obro" efter ett pris, och jag tror mig även ha sett "oro" någon gång. Vad innebär det?
 

raw_tuna

Cartier
Hej,
Anledningen till servicen är att min dotter tappade klockan i golvet på kronan och då tog jag in den till Krons för att kolla upp detta. Det går då inte på garantin utan blir ett försäkringsärende istället (drulle) och då valde jag att ta en helservice och inte bara byta kronan (vilket var det som behövdes) då det blev i princip samma pengar.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Hej,
Anledningen till servicen är att min dotter tappade klockan i golvet på kronan och då tog jag in den till Krons för att kolla upp detta. Det går då inte på garantin utan blir ett försäkringsärende istället (drulle) och då valde jag att ta en helservice och inte bara byta kronan (vilket var det som behövdes) då det blev i princip samma pengar.
Fullt logiskt. Tänkte på möjligheten men fick ändå inte ihop det. Tackar för svaret.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp