• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Sjobedan

Rolex
Förlåt om jag har missat något skall kolla över det nu
@Sjobedan
https://klocksnack.se/threads/tiger-kostym-52.89430/

Du försöker på riktigt kränga en trasig tigerkostym för 900 spänn?

Du behöver inte köpa den. Den kostade strax över 6000:- ny. Byxorna är knappt använda, kavajen är i väldigt gott skick om man bortser från revan.

Priset är satt med tanken att en evt köpare lappar armbågarna. (Utan att nämna det i annonsen)

Så, nu kan du återgå till att trakassera grannarna.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Du behöver inte köpa den. Den kostade strax över 6000:- ny. Byxorna är knappt använda, kavajen är i väldigt gott skick om man bortser från revan.

Priset är satt med tanken att en evt köpare lappar armbågarna. (Utan att nämna det i annonsen)

Så, nu kan du återgå till att trakassera grannarna.

Kan tipsa om Sellpy https://www.sellpy.se/

De kasserar dock trasiga saker.

Trakasserar inte mina grannar, hjälpte precis en att starta sin bil med startkablar. Men trevligt antagande.
 
Du behöver inte köpa den. Den kostade strax över 6000:- ny. Byxorna är knappt använda, kavajen är i väldigt gott skick om man bortser från revan.

Priset är satt med tanken att en evt köpare lappar armbågarna. (Utan att nämna det i annonsen)

Så, nu kan du återgå till att trakassera grannarna.
Tror folk reagerar då en tiger-kostym lätt fås för 1500-2000kr på rea, och då utan några hål. Skulle säga marknadsvärdet för en oskadd kostym från tiger ligger i den prisklassen. Med hål, kanske 500kr.

Men det är såklart upp till var och en!

Lycka till med försäljningen
 
D

Deleted member 5780

Guest
Tror folk reagerar då en tiger-kostym lätt fås för 1500-2000kr på rea, och då utan några hål. Skulle säga marknadsvärdet för en oskadd kostym från tiger ligger i den prisklassen. Med hål, kanske 500kr.

Men det är såklart upp till var och en!

Lycka till med försäljningen
Nu ligger ju marknadsvärdet för just Sjobedans håliga kostym ganska exakt där köpare är villig att möta honom i pris. Kanske på 900:- men mer troligt på en lägre nivå. Svårt att lappa ett hål snyggt tror jag. Den som lever får väl se...
 

Sjobedan

Rolex
Kan tipsa om Sellpy https://www.sellpy.se/

De kasserar dock trasiga saker.

Trakasserar inte mina grannar, hjälpte precis en att starta sin bil med startkablar. Men trevligt antagande.
Var kanske onödigt otrevlig i föregående inlägg. Ber om ursäkt för det.

Tänkte mer att får jag 900:- för den är det kanonbra. Får jag ett bud istället så är jag inte svår på den fronten heller. Man måste sätta ett pris i annonsen och jag valde att sätta 900:- med utgångstanken att det är fritt fram att pruta med tanke på revan.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
e31.jpg
 
Har inte kollat köp och sälj här så ingående, men fan vad mycket gammalt jävla skit folk försöker dumpa för 50:-

Släng dom gamla trasiga kläderna för helvette!!!!!

Jävlar vad jag tänder till alltså nå så jävulst :mad::mad::mad:

Snåla människor driver mig fan till vansinne.
Men kolla inte då? Ja helt rätt, min IPad måste typ saneras efter att jag besökt den där köp och sälj-avdelningen
 
Har inte kollat köp och sälj här så ingående, men fan vad mycket gammalt jävla skit folk försöker dumpa för 50:-

Släng dom gamla trasiga kläderna för helvette!!!!!

Jävlar vad jag tänder till alltså nå så jävulst :mad::mad::mad:

Snåla människor driver mig fan till vansinne.
Men kolla inte då? Ja helt rätt, min IPad måste typ saneras efter att jag besökt den där köp och sälj-avdelningen
Kan väl på nån nivå hålla med. Å ena sidan är det bättre nån annan får använda grejerna (donera kanske?), men själv hade jag inte pallat sälja nåt för under typ 500kr. Knappt värt min tid eller besväret då.
 
Kan väl på nån nivå hålla med. Å ena sidan är det bättre nån annan får använda grejerna (donera kanske?), men själv hade jag inte pallat sälja nåt för under typ 500kr. Knappt värt min tid eller besväret då.

Håller med till hundra procent!!
Forumet får ju dåligt rykte om det är en plats där folk säljer gammalt runk som skulle förpassats till miljöstationen för flera år sedan.
 
Topp