• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Du är så arg, @Norrlänningen Köp den fina passaten på lifestyle k/s istället, så kanske du blir lite gladare?

Skämt åsido så är det en svår avdelning. I bästa fall, bra grejer till bra pris, i värsta fall, någon annans skit. Har köpt och sålt några saker här, som jag är mycket nöjd med.
Värst är ändå alla köpesannonser. "Dyra grejer köpes, billigt."

Nu ska jag villigt erkänna att jag sållar väldigt snabbt igenom köp/sälj lifestyle och endast läser de annonser där rubriken tydligt tilltalar mig (läs saker jag kan vara intresserad av). Jag gillar just att många av mina klockvänner oftast har god smak och har annat också gemensamt med mig så som ett intresse även för inredning, kläder, skor, läderväskor, parfymer etc.

Många gånger kan alltså saker som andra här har gillat men inte passar dem av diverse anledningar vara av intresse för mig. Jag är sällan sugen på att stöka via blocket med risk för strulande säljare eller för den delen köpare om det vore omvänd situation. Så för min del är exempelvis en billig skjorta av föga intresse men en praktiskt taget ny parfym av rätt märke som jag viljat prova, en lampa utav rätt designer eller läderskor i bra skick kan leda till ett impulsköp.

Så jag uppskattar den avdelningen i dess enkelhet för att ibland impulshandla och prova saker för en vettig peng utan strul.

För att användare inte vågar påpeka själva? Tramsigt beteende.
Äh, de ville väl bara hämta lite bensin till elden sen:
8826B953-65A7-4540-BB6E-6159DC435D26.gif

Tror inte det finns en definition av "saker som gör livet värt att leva" som är allmängiltig/generell. Tror du får lite på att moderatorerna sköter den frågan. Det här svaret är inte bara riktat till dig, utan till alla som gång på gång försöker definiera vad "god smak" och "Lifestyle" är.

Detta innebär tex mat, sprit, rökdon, design, kläder, skor ja allt det som sätter en extra färg på tillvaron

Ja seriöst, sömmarna och passform på sulan är ju helt bananas.
Skorna är genuina, kan vara foto vinkeln, för tittar man direkt på skon så ser man inte något som är konstigt!
Gucci är stampat både utvändigt och invändigt ej målat. Som att man skulle säga att kronan är oftast ej centrerad och helt off på Rolexmodellerna då är den bananas! :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp