• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Citerar mig själv för att exemplifiera:
https://klocksnack.se/threads/sony-mdr-xb950n1-hörlurar.86010/
@Roggan 66 - när lurarna kostar 1699:- överallt och dessutom fanns i drivor för 899:- på mellandagsrean så känns det liiiite sniket att försöka hävda att "riktpris är ca 3000:-"...
Eller vad tycker du själv?

För att lyfta ett exempel på andra sidan av skalan. Det har varit både varit äldre, mer slitna, (ibland till och med trasiga), elektronikprylar till salu för oskäliga pengar, men så här kan man ju faktiskt också göra.

Snyggt @Edin :heart:

https://klocksnack.se/threads/sony-bravia-32”.86073/

Senast ändrad:
För att lyfta ett exempel på andra sidan av skalan. Det har varit både varit äldre, mer slitna, (ibland till och med trasiga), elektronikprylar till salu för oskäliga pengar, men så här kan man ju faktiskt också göra.

Snyggt @Edin :heart:

https://klocksnack.se/threads/sony-bravia-32”.86073/

Tack, tack!
Jag la ut den här för jag orkar inte med blocket och det känns dumt att kasta en fullt fungerande TV bara för att den blivit över. Kanske kan den glädja någon och varför då inte någon från KS? :)

@Carlf
Fortsätt hacka på tomtarna med korrekt och saklig info! Är dom så dumma så dom inte har koll på så vardagliga saker som prisjakt och sen har mage att kalla andra både det ena och andra har de (i mina ögon) inget på KS att göra. Jag står bakom och hjälper till med försvar!

Gör man rätt i att inte besvara någon med 0 poster som är intresserad i något man skänker bort? Känns som man ska vara lite vaksam eller är jag enbart paranoid (brukar aldrig vara det annars)?

Eftersom @Roggan 66 väljer att PMa lite semiaggressivt istället för att förklara i denna tråd kan jag upplysa alla om att det minsann är ett fair price enligt Roggan. Och att det helt orelaterat men på något sätt ändå kändes relevant att berätta för mig att det är synd om mig och att jag bör skaffa mig ett liv. Med utropstecken i plural. Tur man inte gjort en affär och blivit oense om något viktigt. ;)
Kan man få en uppfattning om det totala antalet utropstecken?

Ingen fråga, men en notering att @Oscar900218 har lagt ut sina kläder till riktigt bra priser.

Trevligt att se någon med en rimlig värdering av sina använda kläder till skillnad från som många gånger när man får känslan att säljaren vill ha tillbaka hela pengen som man köpte kläderna för på decemberrean.
Tackar för noteringen, tänker att andra får bättre användning för dem när jag blivit lite ”eventfet”:angel:

Ingen fråga, men en notering att @Oscar900218 har lagt ut sina kläder till riktigt bra priser.

Trevligt att se någon med en rimlig värdering av sina använda kläder till skillnad från som många gånger när man får känslan att säljaren vill ha tillbaka hela pengen som man köpte kläderna för på decemberrean.
Håller med, fina kläder!
Hade gärna köpt om det var en storlek större.

Screenshot_20180313-183503.png

Läs riktlinjerna @JoeWik

Tillbaka
Topp