• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Erik83

Cartier
Verkar som att reglerna för Köp & Sälj är rätt så krångliga, då även rutinerade medlemmar bryter dom titt som tätt och bumpar flera annonser åt gången...
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Verkar som att reglerna för Köp & Sälj är rätt så krångliga, då även rutinerade medlemmar bryter dom titt som tätt och bumpar flera annonser åt gången...

... eller så har man struntat i all läsa dem. I ärlighetens namn så är det inte teoretisk filosofi :)

Det är faktiskt skickligt om man inte lyckas förstå följande:

"Max en (1) annons ELLER en (1) bump om dagen"
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj :rolleyes:

(Jag tar 1500kr/h)
Kul att du bidrar till forumet, synd du ska kräva pengar. Ledningen kanske ska ta ut avgift för dina annonser som du har/kommer skapa så dom kan anställa dig för att koda det sen? Eller så är du bara lite hjärtlig och ställer upp för att ge något tillbaka av alla kakor du själv ätit..
 
D

Deleted member 5780

Guest
Fast har han inte en poäng? Du önskar förbättringar till en tjänst du använder gratis, men du vill inte bidra något själv. Det om något är väl pajasfasoner.
Nu vet jag inte hur @Lindrian tänkte men det kändes inte som en offert direkt... man måste kunna få ha synpunkter utan att det sveper in nån från sidan och frustar "ah men gör det själv då"... ;)
 
Fast har han inte en poäng? Du önskar förbättringar till en tjänst du använder gratis, men du vill inte bidra något själv. Det om något är väl pajasfasoner.
Jag önskar ingen förbättring. Det är inte jag som bölar över att nån bumpar en annons en gång för mycket.

Sen drar hemsidan in intäkter via annonser. Om det är otillräckligt får de kräva betalt. Inte svårare än så om du frågar mig.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Jag önskar ingen förbättring. Det är inte jag som bölar över att nån bumpar en annons en gång för mycket.

Sen drar hemsidan in intäkter via annonser. Om det är otillräckligt får de kräva betalt. Inte svårare än så om du frågar mig.
"Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj :rolleyes:"

Du önskar ingen förändring? Du ville bara klaga lite? Eller varför skrev du så?
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj :rolleyes:

(Jag tar 1500kr/h)

"Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj :rolleyes:"

Du önskar ingen förändring? Du ville bara klaga lite? Eller varför skrev du så?

Jag har erbjudit mig att göra detta flera ggr men inte fått någon vettig respons, då jag vet att det finns personer som är mer än kapabla till att göra det själva tror jag tyvärr inte det är så lätt som man tror.
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Screenshot_20181122-210606.png
Har du väntat 24h sedan senaste bumpen?
Väntat några dagar på ena och några veckor på andra ;) kanske så oattraktiva prylar att admin låst dom
 
Topp