Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som att reglerna för Köp & Sälj är rätt så krångliga, då även rutinerade medlemmar bryter dom titt som tätt och bumpar flera annonser åt gången...
... eller så har man struntat i all läsa dem. I ärlighetens namn så är det inte teoretisk filosofi
Det är faktiskt skickligt om man inte lyckas förstå följande:
"Max en (1) annons ELLER en (1) bump om dagen"
Det var det som var min poäng
Ja, men vad vore livet om man inte behövde förklara sina skämt?Aah, ironi och sarkasm på nätet är dödsdömt utan minst tre smileys och ett förtydligande
Kul att du bidrar till forumet, synd du ska kräva pengar. Ledningen kanske ska ta ut avgift för dina annonser som du har/kommer skapa så dom kan anställa dig för att koda det sen? Eller så är du bara lite hjärtlig och ställer upp för att ge något tillbaka av alla kakor du själv ätit..Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj
(Jag tar 1500kr/h)
Din pajasKul att du bidrar till forumet, synd du ska kräva pengar. Ledningen kanske ska ta ut avgift för dina annonser som du har/kommer skapa så dom kan anställa dig för att koda det sen? Eller så är du bara lite hjärtlig och ställer upp för att ge något tillbaka av alla kakor du själv ätit..
Fast har han inte en poäng? Du önskar förbättringar till en tjänst du använder gratis, men du vill inte bidra något själv. Det om något är väl pajasfasoner.Din pajas
Nu vet jag inte hur @Lindrian tänkte men det kändes inte som en offert direkt... man måste kunna få ha synpunkter utan att det sveper in nån från sidan och frustar "ah men gör det själv då"...Fast har han inte en poäng? Du önskar förbättringar till en tjänst du använder gratis, men du vill inte bidra något själv. Det om något är väl pajasfasoner.
Jag önskar ingen förbättring. Det är inte jag som bölar över att nån bumpar en annons en gång för mycket.Fast har han inte en poäng? Du önskar förbättringar till en tjänst du använder gratis, men du vill inte bidra något själv. Det om något är väl pajasfasoner.
"Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj "Jag önskar ingen förbättring. Det är inte jag som bölar över att nån bumpar en annons en gång för mycket.
Sen drar hemsidan in intäkter via annonser. Om det är otillräckligt får de kräva betalt. Inte svårare än så om du frågar mig.
Jag vet inte, vara lite smådryg? Ha lite kul? Personligen bryr jag mig inte särskilt mycket."Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj "
Du önskar ingen förändring? Du ville bara klaga lite? Eller varför skrev du så?
Okej, nödvändigt!Jag vet inte, vara lite smådryg? Ha lite kul? Personligen bryr jag mig inte särskilt mycket.
Ska vi diskutera nödvändighet kan vi lika gärna lägga ner hela forumet.Okej, nödvändigt!
Viss skillnad på att skriva en trött klagande post och annat som inte är nödvändigt men ändå ej nedvärderande.Ska vi diskutera nödvändighet kan vi lika gärna lägga ner hela forumet.
CyaViss skillnad på att skriva en trött klagande post och annat som inte är nödvändigt men ändå ej nedvärderande.
Hejdå.
Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj
(Jag tar 1500kr/h)
"Tänk vad mycket bättre det hade varit om nån med kodkunskap hade kunnat lägga in dessa regler i kod i köp/sälj "
Du önskar ingen förändring? Du ville bara klaga lite? Eller varför skrev du så?
Har du väntat 24h sedan senaste bumpen?Varför går det inte att bumpa annonserna för? Är det bara jag som har detta problem?
Väntat några dagar på ena och några veckor på andra kanske så oattraktiva prylar att admin låst domHar du väntat 24h sedan senaste bumpen?
Haha! Troligtvis
Väntat några dagar på ena och några veckor på andra kanske så oattraktiva prylar att admin låst dom
Samma. Kunde bara bumpa en av tre annonser igår när jag provade
Väntat några dagar på ena och några veckor på andra kanske så oattraktiva prylar att admin låst dom
Det var ju visserligen bra då det är max en Bump per dagSamma. Kunde bara bumpa en av tre annonser igår när jag provade
Borde ju gå att bumpa 1 klock-annons och 1 lifestyle-annons eller?Det var ju visserligen bra då det är max en Bump per dag
https://klocksnack.se/threads/lifestyle-köp-sälj-riktlinjer.57734/
Var i fel forumdel, jag gjorde detta i vanliga köp och sälj, där gäller 3Det var ju visserligen bra då det är max en Bump per dag
https://klocksnack.se/threads/lifestyle-köp-sälj-riktlinjer.57734/
Förutsätter att det är grönt ljus på det då det är olika områdenBorde ju gå att bumpa 1 klock-annons och 1 lifestyle-annons eller?
Tänkte också det men det funkade inte åt mig tidigare i alla fallFörutsätter att det är grönt ljus på det då det är olika områden