• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Varför inte bara svara och ge din åsikt på det? Att svara med en sådan kommentar tror jag gör att många inklusive mig själv avstår att göra affär med dig. Det skadar inte att svara trevligt :)
Jag har viktigare saker i mitt liv än att ge åsikter på sånt här, har man tid att diskutera andras annonser och prissättning då bör man skaffa sig ett liv, är man inte intresserad av att köpa så behöver man inte ifrågasätta varför jag har suttit högre pris för min än vad andra säljer sina för på Tradera. Att du avstår att göra affärer med mig bryr jag mig inte om, om jag minns rätt så var det jag som avstod då du ville sälja till mig, läs vår senaste konversation !

Jag har viktigare saker i mitt liv än att ge åsikter på sånt här, har man tid att diskutera andras annonser och prissättning då bör man skaffa sig ett liv, är man inte intresserad av att köpa så behöver man inte ifrågasätta varför jag har suttit högre pris för min än vad andra säljer sina för på Tradera. Att du avstår att göra affärer med mig bryr jag mig inte om, om jag minns rätt så var det jag som avstod då du ville sälja till mig, läs vår senaste konversation !
Höj nivån :)

Är väl inte mycket konstigare än att folk lägger ut sina gamla kläder för 100-lappar.

Andrahandsvädet på Sonosprodukter är väldigt bra.

Inget alls. En potentiell distansköpare lär få betala mer än i butik med tanke på frakten men det förstår säkert hen.
Det får vi allt hoppas att en potentiell distansköpare kan lista ut ;).
Förövrigt, den finns enbart i Gällivare och Gislaved på den länken du skickade. Så Göteborg är nog närmre för många!

EN bump om dagen var det...

delete.JPG

Tillbaka
Topp