Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@rotvold Laddaren till din MacBook är både en brandfara och på bra väg att utvecklas till en garant för framtida kortslutningar. En vän lyckades släcka hela sitt hyreshus när han en dag ryckte ut en likadan som såg ut ungefär så.
Vad för laddare är det? Blir nojig över min egen nämligenTack! Jag har korrigerat annonsen och tagit bort laddaren.
Vad för laddare är det? Blir nojig över min egen nämligen
Vad för laddare är det? Blir nojig över min egen nämligen
Sorry, trodde det va en bump per annons och dag. Ska ej upprepasVore trevligt om även ni höll er till reglerna för Köp & Sälj @ScubaKing och @Milanoo, dvs totalt en bump per dag.
Kan passa på att ge samma uppmaning som här ovan till @Txistorra, @Falken och @Floffen som jag av en händelse ser alla figurera på förstasidan på Köp & Sälj med fler än en annons för tillfället.Vore trevligt om även ni höll er till reglerna för Köp & Sälj @ScubaKing och @Milanoo, dvs totalt en bump per dag.
Samma uppmaning får gå ut till @TomasF
Nu fick du mig att klicka på annonsen för jag trodde att det var biljetter till en mässaÄr det bara jag som blir lite irriterad i vardagen av otydliga annonstitlar?
Exempelvis - https://klocksnack.se/threads/stone-island-prisbump.137910/
hade jag vetat att det var en mässa hade jag aldrig tryckt på annonsen.
#griniggubbe
Nu fick du mig att klicka på annonsen för jag trodde att det var biljetter till en mässa
Märke, modell, storlek, färg borde alltid stå med i rubriken när man säljer skor eller kläder.Är det bara jag som blir lite irriterad i vardagen av otydliga annonstitlar?
Exempelvis - https://klocksnack.se/threads/stone-island-prisbump.137910/
hade jag vetat att det var en mössa hade jag aldrig tryckt på annonsen.
#griniggubbe
4 500 kr per månad för vinterförvaring av bil....
@MrHamilton
Nu bor jag i Malmö numera men jävlar anamma!
Det var väldigt dyrt, betalar 2500 / månad för eget varmgarage med klinkers i Solna och tycker det är rätt dyrt.4 500 kr per månad för vinterförvaring av bil....
@MrHamilton
4500 för ett pyttegarage 5 mil från stan var ingen blyg prissättning nej. Men det är ett garage, inte en parkering får man tänka på.4 500 kr per månad för vinterförvaring av bil....
@MrHamilton
Det är det inte, anmäl annonsen.Visste inte att annonser är budgivningar: https://klocksnack.se/threads/samsung-buds-plus-skydd-usb-c-3-5mm-iphone-11-pro-max-skal.138308/
Men du tar dig ju tid att påpeka det här? Hade knappast tagit längre tid att anmäla.Jag trodde mod läser denna tråd... Orkar inte moderera forumet
Nu förstår jag ännu mindre, men förklara gärnaTycker att det är självförklarande.
Stones på Island?Nu fick du mig att klicka på annonsen för jag trodde att det var biljetter till en mässa