• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Frågor och funderingar på annonser utlagda på Köp & Sälj 2.1 - Uppdaterad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kanske bäst om annonsen bara raderas, den är verkligen kass.
Spelar ingen roll. All sådan skit tar för mycket plats i denna tråd. Det finns ju annars en risk/chans att vi skulle kunna lära oss av varandra. I stället för peka på puckon som inte kan läsa eller förstå de mest enkla reglerna i vad som gäller i K&S.

Det borde gå att, efterhand man fyller i sin annons så är man tvungen att fylla i vissa data. Så är det ju ofta när man vill köpa från webben. Borde gå att göra vice verca. Är som sagt bra trött på detta smågnäll när vissa inte kan fixa sin annons rätt, (bort med annonsenn för övrigt) men tråden kan ju ge en del tillbaka, så länge frågor o kritik tas på rätt sätt. Men även det, är en läropelare.

Ditt bytesprisantagande bygger alltså på att alla som vill byta med dig överprissätter sina ex kraftigt? Jaja, det råder ju fri prissättning osv. Men för mig ter sig det hela en aning oseriöst. Lycka till.
Det finns 73 st vita 116500 på chrono. Varav 5st under 180 000. 68 st prissätter alltså som mig, 5st tycker minimalt mindre.
Vad tycker du?

Ditt bytesprisantagande bygger alltså på att alla som vill byta med dig överprissätter sina ex kraftigt? Jaja, det råder ju fri prissättning osv. Men för mig ter sig det hela en aning oseriöst. Lycka till.

Det finns 73 st vita 116500 på chrono. Varav 5st under 180 000. 68 st prissätter alltså som mig, 5st tycker minimalt mindre.
Vad tycker du?
För 185k borde man väl iaf kunna få lite bättre bilder?

Jackpot!

EAE22E82-DC14-4CA9-BC80-0FAC592BFAE5.jpeg
0236C0E6-C145-404D-9057-0F6A380D7204.jpeg

Ni som är 5% och styr prissättningen på K/S, ej chrono tydligen.
Vad anser ni är ett rimligt pris om man vill byta den på K/S?

Jag kanske svär i kyrkan här men varför så mycket diskussioner kring prissättningar? Har full förståelse för att vi inte vill att någon ska bli lurad men kan samtidigt inte riktigt förstå varför vi inte bara låter marknadsekonomins principer råda? Om något är fel prissatt säljer det inte, och vice versa. Visst, det är ett entusiastdrivet forum men så länge @admin inte bestämmer att prissättningen ska ha inskränkningar är det fritt att sätta det pris man kan tänka sig att sälja sin klocka för. Sen kan jag hålla med om att prisökningarna kan vara helt uppåt väggarna, men om någon är villig att betala så ser jag inte problemet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp