Jag håller med, men vi behöver inte älta det mer, de var ett ärligt mistag.Håller du inte med eller varför "...."?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag håller med, men vi behöver inte älta det mer, de var ett ärligt mistag.Håller du inte med eller varför "...."?
Oj, det glömde jag skriva 44.8, 11 tjock.
Kanske i annonsen oxåOj, det glömde jag skriva 44.8, 11 tjock.
Fixade detKanske i annonsen oxå
SBGX061
Tack! Jag tänkte närmast att det kunde hjälpa både säljare och köpare. Liksom finns alla tillbehör? Vad är det för returpolicy?SBGX061
Han har bara varit medlem i 5 år. Inte lätt att hålla koll på alla reglerTack! Jag tänkte närmast att det kunde hjälpa både säljare och köpare. Liksom finns alla tillbehör? Vad är det för returpolicy?
Läs för H-veteTack! Jag tänkte närmast att det kunde hjälpa både säljare och köpare. Liksom finns alla tillbehör? Vad är det för returpolicy?
Kanske bäst om annonsen bara raderas, den är verkligen kass.Läs för H-vete
Jättekomplicerat, ja alla vet, men de flesta fixar det
Spelar ingen roll. All sådan skit tar för mycket plats i denna tråd. Det finns ju annars en risk/chans att vi skulle kunna lära oss av varandra. I stället för peka på puckon som inte kan läsa eller förstå de mest enkla reglerna i vad som gäller i K&S.Kanske bäst om annonsen bara raderas, den är verkligen kass.
Jag kan höja 5000 till bara för dig
Ditt bytesprisantagande bygger alltså på att alla som vill byta med dig överprissätter sina ex kraftigt? Jaja, det råder ju fri prissättning osv. Men för mig ter sig det hela en aning oseriöst. Lycka till.Är ute efter byten. Därav priset...
Det finns 73 st vita 116500 på chrono. Varav 5st under 180 000. 68 st prissätter alltså som mig, 5st tycker minimalt mindre.Ditt bytesprisantagande bygger alltså på att alla som vill byta med dig överprissätter sina ex kraftigt? Jaja, det råder ju fri prissättning osv. Men för mig ter sig det hela en aning oseriöst. Lycka till.
Dyrare än blocket, på K&S nära dig
Att ni är galna hela bunten.Det finns 73 st vita 116500 på chrono. Varav 5st under 180 000. 68 st prissätter alltså som mig, 5st tycker minimalt mindre.
Vad tycker du?
Ditt bytesprisantagande bygger alltså på att alla som vill byta med dig överprissätter sina ex kraftigt? Jaja, det råder ju fri prissättning osv. Men för mig ter sig det hela en aning oseriöst. Lycka till.
För 185k borde man väl iaf kunna få lite bättre bilder?Det finns 73 st vita 116500 på chrono. Varav 5st under 180 000. 68 st prissätter alltså som mig, 5st tycker minimalt mindre.
Vad tycker du?
Helt sjukt.
KS är inte Chrono24. Vill du blåsa folk eller göra det stora klippet gör det där eller på blocket. Här säljer iaf jag klockorna för att dom ska vara kvar på forumetNi som är 5% och styr prissättningen på K/S, ej chrono tydligen.
Vad anser ni är ett rimligt pris om man vill byta den på K/S?
Så ditt pris var?KS är inte Chrono24. Vill du blåsa folk eller göra det stora klippet gör det där eller på blocket. Här säljer iaf jag klockorna för att dom ska vara kvar på forumet
sök på referensen i köp och sälj så får du svar! Ta bort annonsen och bli rik på Chrono istSå ditt pris var?