Yema Superman Bronze idag. Grym sommarklocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra! Tavlan är ju fantastisk!Yema Superman Bronze idag. Grym sommarklocka.
Jag har köpt från Yema. Som jag har förstått det är det långa leveranstider (om man får hem nåt alls) och taskig kundservice hos Zackrissons.Ni som köpt nya Yema, köper ni från deras webbsida eller från Zackrissons? Hur är lager och leveranstid från Zackrissons?
Nöjd ännu?Dagens då!
Fina detaljer på MN-bandet förresten.
Oh ja, den är ruskigt bra! Har fortfarande inte kortat länken, dock. Ska försöka orka göra det snart. Men bär grymt fint både på fallskärmsband och gummi!Nöjd ännu?
Kul att höra ser oerhört trevlig ut.Oh ja, den är ruskigt bra! Har fortfarande inte kortat länken, dock. Ska försöka orka göra det snart. Men bär grymt fint både på fallskärmsband och gummi!
Hade visst missat att posta bilder på den med gummi i den här tråden. Här kommer ett gäng! Yemas Tropic är riktigt bra också, för övrigt.Kul att höra ser oerhört trevlig ut.
Ser bra ut!Då va det min tur mkt lyckat släpp av Yema.
Så monterade jag det så 1 lager.Ser bra ut!
Hur ser spännet ut på deras MN?
Är det ett lager under klockan eller två?
Snyggt, grattis!Då va det min tur mkt lyckat släpp av Yema.
Kul! GrattisNu får jag vara med här Sitter som en smäck.
- 41mm med 20mm mellan bandhornen?Fasen va bra den gör sig på Nato också
Nope, 39 och 19. Men bärs större än jag trodde.- 41mm med 20mm mellan bandhornen?
- Klämmer du i 20mm band?Nope, 39 och 19. Men bärs större än jag trodde.
Nä, de är 19mm så de passar perfekt. Men undrar även jag om 20 mm funkar okej, borde väl rimligen gå bra m läder iallafall kan man tycka?- Klämmer du i 20mm band?
Nä, de är 19mm så de passar perfekt. Men undrar även jag om 20 mm funkar okej, borde väl rimligen gå bra m läder iallafall kan man tycka?
Länk justerad
NejUpplever du att den bärs stort?
Nej
Men jag är van vid 42-43mm iof
Det får man jag tycker den är liten men @FreakyLeo har gjort en recension och kan svara bättre.Låter som att det blir för stort då. Synd för den känns som att man får mycket bang for the buck.
Nej, 20mm band på 19mm luggar ser aldrig bra ut. Det bästa är att jaga band av rätt bredd istället, det är värt det.Nä, de är 19mm så de passar perfekt. Men undrar även jag om 20 mm funkar okej, borde väl rimligen gå bra m läder iallafall kan man tycka?