Ackie Dee
Basic
Såg det på deras Instagram Vad tror vi, en ny Superman?En Marine Nationale-klocka alltså, mumma. Vad läste du om detta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg det på deras Instagram Vad tror vi, en ny Superman?En Marine Nationale-klocka alltså, mumma. Vad läste du om detta?
Nice, blir kul att se vad de kommer upp med.Såg det på deras Instagram Vad tror vi, en ny Superman?
Nice!Beställd.
Får ni in de andra varianterna av meangraf?Saknar ni något så hör av dig så löser jag det, vi är inte helt uppdaterade på sidan men ”allt” går att lösa
Lika som min. Kul att den används men försvann en del värde där med box och papper.En polares klocka. Han är relativt ointresserad av klockor själv och kör denna som OWG. När hans pappa gått bort hittade han den här i gömmorna. Undanstoppad i originalkartong, med papper, kvitton osv. Schysst klocka tänkte polaren, satte den på armen och kastade kartonger och allt därtill
Exakt. Och det har han förstått i efterhand. Frågade hur han kunde vara så dum i huvet. Och på sätt och vis förstår jag honom. Som han själv sa hade de ett helt boende att tömma. Mest skit så det var en miljon grejer som skulle på tippen, sorteras, sparas osv. Så det sista han tänkte på var att spara ytterligare en ”gammal pappkartong”Lika som min. Kul att den används men försvann en del värde där med box och papper.
Grattis! Berätta- berätta! hur är känslan?Nu är vi med
Grattis! Berätta- berätta! hur är känslan?
Kvalitet verkar svaja lite beroende på verk och serie tycker jag. Sedan är det många amerikaner i USA som rasar på Yemas kundservice, där känns det som att Yema missat att det blir kulturkrock mellan fransk servicenivå och amerikanarnas förväntanHm, hann inte läsa hela tråden innan jag kastade mig på tangentbordet.. Såg att kvalitetsfrågan touchats vid tidigare. Tycker ändå det är en intressant att jämföra, vilka skulle ni säga är närmaste konkurrenter?
Ägde en fransk bil 2010-2015.Här kan ni läsa mer om nya in house GMT verket Yema3000.
Vi får väl se hur det står sig kvalitetsmässigt.YEMA 3000 GMT | An audacious challenge for the French brand
Detailed review of the exclusive YEMA 3000 GMT caliber, compared to its elder, the MBP 1000.clockmetender.net
Det har jag inte tänkt på, trots att man sett några bilder på den under mars kul med såna detaljer, och snyggt!Den tvåfärgade vridningen är rätt schyst, riktigt diskret men kommer fram i vissa vinklar och ljus
Ändå ett steg framåt att deras chatrobotar inte pratar franskaTestade deras chatt och de svarade snabbt tycker jag.
Däremot var Martine´´s svar som nedan;
Den tvåfärgade vridningen är rätt schyst, riktigt diskret men kommer fram i vissa vinklar och ljus
Letade också - lite märkligt att de isåfall låter den ligga kvar på flera bilder;Varför hittar jag inte den på hemsidan? Utgången referens?
Letade också - lite märkligt att de isåfall låter den ligga kvar på flera bilder;
Ligger kvar på @Zackrissonsur.se hemsida;
Superman GMT Black Grey 39 mm | Zackrissons Ur & Smycken
Modell: Superman GMT Tillverkare: Yema Serie: Superman Typ: Herrklocka, Diver Diameter: 39 mm Boett: Rostfritt stål Baksida boett: Rostfritt stål Armband: Rostfritt stål Urtavla: Svart Spänne…zackrissonsur.se