Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Otroligt vacker, har tittat länge på en vintage yatchingraf. Har du några tips på vad man bör tänka på vid köp? Tittar främst på C24.Finns ju nya Yema och så finns det vintage Yema. Har deras yachtingraf från 1960-talet med Le Jour märkt tavla för den amerikanska marknaden. Här på yema originalband
Du kan gå med i Le Club Yema på facebook om du har det. Där kan du efterlysa en, dock vill ju alla där ha den modellenWow! Otroligt vacker, har tittat länge på en vintage yatchingraf. Har du några tips på vad man bör tänka på vid köp? Tittar främst på C24.
Jag tillhör ju en av de få som inte har Facebook, och tänkte försöka klara mig utanDu kan gå med i Le Club Yema på facebook om du har det. Där kan du efterlysa en, dock vill ju alla där ha den modellen
Det krävs säkert att man engagerar sig ett tag där för att bli betrodd eller vad man ska kalla det.
Fin
Min moderna Yachtingraf, inköpt strax före pandemin så missade tyvärr hela förra kappseglar säsongen men ser fram emot att få slita in den till sjöss
Snyggt, var handlade du banden?-Yema Superman är den första klockan som jag äger med en bredd på 19mm mellan luggarna. Så nu har jag fyllt på med ett gäng natoband på 19mm för att kunna variera mig med
Tackar! Har ”vi” någon kod där?-Tack! På @tidochting.se Brett utbud
Brukar ju gå bra att trycka in 20mm!-Yema Superman är den första klockan som jag äger med en bredd på 19mm mellan luggarna. Så nu har jag fyllt på med ett gäng natoband på 19mm för att kunna variera mig med
Är tavlan så svart som den ser ut?-Yema Superman är den första klockan som jag äger med en bredd på 19mm mellan luggarna. Så nu har jag fyllt på med ett gäng natoband på 19mm för att kunna variera mig med
Är tavlan så svart som den ser ut?
Nästan lite Sinn 556 djup!
Den växer - tycker de gör fina klockor.-Ljuset är avgörande för hur svart tavlan ser ut på bilden. Den är matt svart.
Här ser du en bild som inte är redigerad
Brukar ju gå bra att trycka in 20mm!
KS_10 ger 10% på www.tidochting.seTackar! Har ”vi” någon kod där?
Tack! Inget mer än det man normalt kikar på vid vintageköp. Kolla på mycket bilder av modellen ifråga så du lär dig hur boett, tavla, visare m.m. ska se ut och jämför med objekten som finns till salu. Hjälper gärna till om jag kan.Wow! Otroligt vacker, har tittat länge på en vintage yatchingraf. Har du några tips på vad man bör tänka på vid köp? Tittar främst på C24.
Ingen fantasi här
Tack för tipsen och sjysst att du kan va behjälplig, jag kanske hör av mig när det närmar sigTack! Inget mer än det man normalt kikar på vid vintageköp. Kolla på mycket bilder av modellen ifråga så du lär dig hur boett, tavla, visare m.m. ska se ut och jämför med objekten som finns till salu. Hjälper gärna till om jag kan.