• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Franska märket Yema

En kort promenad mellan arbete.
IMG_20210408_081432.jpg

Wow! Otroligt vacker, har tittat länge på en vintage yatchingraf. Har du några tips på vad man bör tänka på vid köp? Tittar främst på C24.
Du kan gå med i Le Club Yema på facebook om du har det. Där kan du efterlysa en, dock vill ju alla där ha den modellen :D
Det krävs säkert att man engagerar sig ett tag där för att bli betrodd eller vad man ska kalla det.

fick detta på mail idag!

Screenshot_20210408-172652_Email.jpg

Screenshot_20210408-172640_Email.jpg

super läcker forumklocka från klokkeriet!!!

Wow! Otroligt vacker, har tittat länge på en vintage yatchingraf. Har du några tips på vad man bör tänka på vid köp? Tittar främst på C24.
Tack! Inget mer än det man normalt kikar på vid vintageköp. Kolla på mycket bilder av modellen ifråga så du lär dig hur boett, tavla, visare m.m. ska se ut och jämför med objekten som finns till salu. Hjälper gärna till om jag kan. :)

Ångrar nästan att jag sålde min Yema efter lite titt i denna tråd. Det jag inte gillade var att den upplevdes sitta ovanpå handleden, samt att luggarna stack rakt ut. Inte perfekt fit för mig kanske, men jättefin klocka.

Tack! Inget mer än det man normalt kikar på vid vintageköp. Kolla på mycket bilder av modellen ifråga så du lär dig hur boett, tavla, visare m.m. ska se ut och jämför med objekten som finns till salu. Hjälper gärna till om jag kan. :)
Tack för tipsen och sjysst att du kan va behjälplig, jag kanske hör av mig när det närmar sig :)

Tillbaka
Topp