• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Franska märket Yema

Var visst mer än jag trodde, är typ tjockleken av bezellocken kvar. Inget jag tänker på med klockan på armen, dock så syns det mer när man håller upp den mot ljuset. Såg en som hade moddarna låset så att det inte låser bezeln, kanske blir att göra så i framtiden om jag börjar störa mig.
IMG_3315.jpeg
Jo, lite störig glipa ändå... Men gillar den utan bezellåset iallafall.

Efter att ha haft min Superman Steel Bronze mer eller mindre varje dag i snart tre år är det dags att utöka samlingen. Jag är grymt nöjd med den, så istället för att den ska bli ett andrahandsval har jag köpt på mig ett par Nato så att det kan bli mitt "oömma" alternativ.

Först ut är Marine national, väldigt passande både gällande ursprung och färgkombination!
1000017053.jpg
1000017054.jpg

Efter det provade jag det ljusgråa. Smälter in bra med stålet och framhäver vridringens brons på ett väldigt bra sätt.

1000017058.jpg
1000017057.jpg

Sist ut är ett grönt Nato med guld-spännen. Som tur var så var guldfärgen i samma kvalitet som man kan förvänta sig från så här billiga grejer, det vill säga att det är svårt att skilja på från brons med lite patina. Väldigt nöjd med alla tre men denna tar nog priset.

1000017056.jpg
1000017055.jpg

Efter att ha haft min Superman Steel Bronze mer eller mindre varje dag i snart tre år är det dags att utöka samlingen. Jag är grymt nöjd med den, så istället för att den ska bli ett andrahandsval har jag köpt på mig ett par Nato så att det kan bli mitt "oömma" alternativ.

Först ut är Marine national, väldigt passande både gällande ursprung och färgkombination!
1000017053.jpg
1000017054.jpg

Efter det provade jag det ljusgråa. Smälter in bra med stålet och framhäver vridringens brons på ett väldigt bra sätt.

1000017058.jpg
1000017057.jpg

Sist ut är ett grönt Nato med guld-spännen. Som tur var så var guldfärgen i samma kvalitet som man kan förvänta sig från så här billiga grejer, det vill säga att det är svårt att skilja på från brons med lite patina. Väldigt nöjd med alla tre men denna tar nog priset.

1000017056.jpg
1000017055.jpg
Det är riktigt bra det där!

Ingen som har scales-länken? Ser jäkligt bra ut på bild tycker jag. Har själv haft både heritage och h-länken (eller vad den nu kallas) men tycker ingen va riktigt så bra som jag önskat.
1000017172.png

Sugen på den svartguldiga. Aldrig haft vare sig Yema eller meca kvarts. Förbeställning för leverans i november enligt sidan. Ser bra ut på bild men ingen aning om hur de upplevs på armen. Närmaste jag kommer är nog speedmaster. (Haft två)
IMG_0639.jpeg

Bra pris på Superman 500, tycker den är jäkla fin och gillar länken på bild.

1000018198.png
De brukar köra BF erbjudande i slutet av november, bra pris på ovan. Hoppas de kör rea på resterande modeller också.

Tillbaka
Topp